Kolik .. Råd søges

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

946 visninger
16 svar
2 synes godt om
4. maj 2013

hansen1

Hej alle

Ja så har vi fået konstateret kolik med prinsessen på kun 6 uger

Nogle der har råd til hvordan man måske kan få hende til og falde til ro når hun græder.. Hun græder uafbrudt i 5 timer om dagen, og vil hverken spise eller noget som helst..

Håber i har nogle råd

Hilsen en magtesløs mor.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. maj 2013

Skovrup

Profilbillede for Skovrup
Read the baby, not the books.

gaia  dråber hjalp lidt på min søn,  Og så begyndte jeg at blok amme,  havde muligvis over produktion.

Anmeld

4. maj 2013

Kløver

Zoneterapi har virket her

Anmeld

4. maj 2013

L&V

Zoneterapi og kropskontakt

Anmeld

4. maj 2013

Wik

Puh ha, på armen og trave rundt i stuen. Eller 8-taller på stedet.

Nogle gange hele indskuttet i en dyne.

Amning virkede nogen gange og amning i gående vuggende gang i slemme tilfælde. Det virkede, men det var lorte hårdt, og må have set latterligt ud. 

Nå ja, brummen, nynnen, og føntørre fordi det vist minder om livet i maven, det virkede også på hende.

Ønsker ikke kolik for min værste fjende, men det går jo heldigvis over, også får du et andet barn fra den ene dag til den anden.

Anmeld

4. maj 2013

Muffinmus

Så vidt jeg kan forstå er det kun halvdelen af "kolik" børnene som rent faktisk har f.eks maveproblemer. Resten har ofte fået knips fra fødslen i form af låste led osv. Derfor nogle tyer til massage for at bløde op, kiropraktor hvis nakke eller andre dele gør ondt i div stillinger.
Så, du skal ikke nødvendigvis gå rundt med en baby med kolikgråd i 3 mdr, der er flere herinde der har meget god erfaring med andre behandlinger netop fordi lægerne konsekvent kalder al gråd over to timer om dagen for kolik uden at vide noget om hvad det skyldes i stedet for.

Anmeld

4. maj 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79
Maja84 skriver:

Zoneterapi har virket her

Det har vi også haft rigtig fantastisk erfaring med!! 

Thea var kureret efter 3 ture. Mirakel!! Vh stine

Anmeld

4. maj 2013

Team Putte

hansen1 skriver:

Hej alle

Ja så har vi fået konstateret kolik med prinsessen på kun 6 uger

Nogle der har råd til hvordan man måske kan få hende til og falde til ro når hun græder.. Hun græder uafbrudt i 5 timer om dagen, og vil hverken spise eller noget som helst..

Håber i har nogle råd

Hilsen en magtesløs mor.

Gyngestol! Ellers vader man sin ryg i stykker her skyldes kolikken spændinger i nakke og skulder som en kiropraktor ret hurtigt fik fikset har i fået tjekket om noget skulle sidde og gøre ondt?

Anmeld

4. maj 2013

E.J.mor.

hej

da min datter var lille havde hun kolik, og hun fik mylicon dråber ( ikke sikker på det liger er stavet rigtigt)  - det kan købes i håndkøb på apoteket hun skulle have det 15 min inden hvert måltid, og hun havde det et halvt år det var hårdt.

men det var så kun mellem 18.05-19 hun grad, man kunne altid stille uret efter hende.

så stakkels din lille ska græde så meget  

Anmeld

4. maj 2013

Heidimed lea

vores den store havde det.   vi puttede ham i en slynge eller vikle for kropskontakten.

derudover gik vi til kiropraktor med ham det hjalp   8 uger gammel var han næsten over det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.