Irriteret på min krop..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

440 visninger
8 svar
6 synes godt om
4. maj 2013

o1Mutte

Ja jeg er..

Skulle ha haft min mens den 2. maj.. Men hvor hulan er den?? Den er ikke kommet endnu.. Og har testet negativ Havde jo håbet den kom Torsdag så jeg kunne tilmelde os behandling fredag.. Men nej nej..

Ork.. Vil bare SÅ gerne igang nu

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. maj 2013

Christina :-)

o1Mutte skriver:

Ja jeg er..

Skulle ha haft min mens den 2. maj.. Men hvor hulan er den?? Den er ikke kommet endnu.. Og har testet negativ Havde jo håbet den kom Torsdag så jeg kunne tilmelde os behandling fredag.. Men nej nej..

Ville bare sige  for den snart kommer såni kan komme igang

Anmeld

4. maj 2013

o1Mutte

Møllerpigen:-) skriver:

Ville bare sige  for den snart kommer såni kan komme igang

Mange tak

Anmeld

4. maj 2013

o1Mutte

o1Mutte skriver:

Ja jeg er..

Hov ja..
Har onsdag og tirsdag drømt at jeg var/er gravid..
Tirsdag drømte jeg at jeg fik tvillinger.. En dreng og en pige..
Onsdag drømte jeg at jeg var til et foredrag af en slags.. Og ham taleren pegede ned på mig og sagde ''DU er GRAVID'' jeg svarede så ''Nej'' Han sagde så ''Skal vi VÆDDE?''

Meget underlige drømme

Anmeld

4. maj 2013

ønskebørn74

o1Mutte skriver:

Ja jeg er..

Jep skruk hjerne laver løjer med os..

sidst jeg var gravid drømte jeg at jeg fødte en kat.. 

Hvad sker der lige for det.. 

Anmeld

4. maj 2013

o1Mutte

ønskebarn74 skriver:

Jep skruk hjerne laver løjer med os..

sidst jeg var gravid drømte jeg at jeg fødte en kat.. 

Hvad sker der lige for det.. 

Jamen det kunne jo ikke passe mere ubelejligt at den vælger at blive væk Dumme krop.. Altså hvis det nu er fordi jeg ER gravid, gør det jo ikke noget.. Men tror det bare ikke..

En kat? Det var en sjov drøm

Anmeld

4. maj 2013

ønskebørn74

o1Mutte skriver:

Jamen det kunne jo ikke passe mere ubelejligt at den vælger at blive væk Dumme krop.. Altså hvis det nu er fordi jeg ER gravid, gør det jo ikke noget.. Men tror det bare ikke..

En kat? Det var en sjov drøm

Jep og jeg siger dig den var for mig hvirkelig.. Vågnede med kold sved.. Og tudede og klaskede min sovende mand en og spurgte hvor fanden han havde fået fat i kattespærm.. Du skulle havde set ham i krydderen... LOL 

Anmeld

4. maj 2013

o1Mutte

ønskebarn74 skriver:

Jep og jeg siger dig den var for mig hvirkelig.. Vågnede med kold sved.. Og tudede og klaskede min sovende mand en og spurgte hvor fanden han havde fået fat i kattespærm.. Du skulle havde set ham i krydderen... LOL 

HAHAHHAH hold nu op!!!

TAK for grinet

Anmeld

4. maj 2013

Team Putte

o1Mutte skriver:

Ja jeg er..

håber den bliver væk og du snart tester positiv med øko bebs!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.