Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Lukas har et par Nike sneakers. De passer godt, da de er brede, og har normalt besvær med at finde sko, hvor hans tykke fødder kan være i
Det er de her, og han bliver forresten 2 til juli:
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Har købt disse til Freja men synes ikke de er gode til hende. Så overvejer nogen lettere evt kondi sko. Hvad har jeres børn nu??
Har købt disse til Freja men synes ikke de er gode til hende.
Så overvejer nogen lettere evt kondi sko.
Hvad har jeres børn nu??
Freya på snart 2 år har brugt skindsko fra Angulus men har lige fået disse lækre sneakers fra Adidas, super lette og smarte! Flappen er velcro, rigtig smart!
Min datter på 21 måneder har disse 2 og vi er meget tilfredse
Kaya Malou har denne støvlet. Jeg tænker at vi skal ud og købe sandaler i næste uge. Heldigvis
Prinsesse2ben skriver: Min datter på 21 måneder har disse 2 og vi er meget tilfredse
De Ny Balance er bare super smarte! Hvor har du købt dem?
Lenchick skriver: De Ny Balance er bare super smarte! Hvor har du købt dem?
De er bare så fede Jeg har købt dem i skoringen i Svendborg til 400 kr.
Happiness skriver: Lukas har et par Nike sneakers. De passer godt, da de er brede, og har normalt besvær med at finde sko, hvor hans tykke fødder kan være i Det er de her, og han bliver forresten 2 til juli:
DAs mor skriver: Dem har min ældste også haft 3 år i træk, da han var lille - pga tykke fødder
Dem har min ældste også haft 3 år i træk, da han var lille - pga tykke fødder
hehe Så kan jeg gætte på jeg ikke er den eneste der synes det er svært at finde sko Han havde et par i Adidas i nummeret mindre, de var også dejligt brede For det er med nød og næppe at han kan være i de her. Bundgaard, som ellers er brede, kan han ikke være i.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128