Øh hvad betyder den drøm så lige?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

592 visninger
7 svar
3 synes godt om
4. maj 2013

Sahara82

Nogen med forstand på drømmetydning?

Har de sidste to nætter drømt at jeg var gravid i 8 uge, hvilket ikke kan lade sig gøre da min søn kun er 7 uger og 4 dage. Men det var bare så livagtigt, og var igennem alle dilemmaer omkring at være gravid, men samtidig have en lille baby og amme. Det var simpelthen så mærkeligt. Hvad kan det lige betyde?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. maj 2013

Nettemor

At din krop er propfyldt med hormoner

Anmeld

4. maj 2013

Sahara82

Nettemor skriver:

At din krop er propfyldt med hormoner

Ja det må uden tvivl være sådan noget, men så surealistisk at en drøm kan virke så virkelig! Alle følelser var lige i spil. Glæde over dte nye, men angst for hvordan det hele skulle gå. Hehe skulle lige nive mig selv i armen i morges da jeg vågnede for at "vågne op til virkeligheden"

Anmeld

4. maj 2013

Kløver

Enten et skjult ønske eller frygt om ny graviditet, eller bare det at du har en masse hormoner i kroppen

Anmeld

4. maj 2013

modesty

smsh skriver:

Nogen med forstand på drømmetydning?

Har de sidste to nætter drømt at jeg var gravid i 8 uge, hvilket ikke kan lade sig gøre da min søn kun er 7 uger og 4 dage. Men det var bare så livagtigt, og var igennem alle dilemmaer omkring at være gravid, men samtidig have en lille baby og amme. Det var simpelthen så mærkeligt. Hvad kan det lige betyde?

Jeg havde også en masse mærkelige baby/graviditetsdrømme da min søn var nyfødt. Tror at det er helt normalt at man skal bearbejde alle de følelser der følger med først at have været gravid og nu at være blevet mor til et lille væsen. Det er jo en kæmpe oplevelse.

Anmeld

4. maj 2013

Sahara82

Maja84 skriver:

Enten et skjult ønske eller frygt om ny graviditet, eller bare det at du har en masse hormoner i kroppen

Altså vil gerne have en mere. Bare ikke lige nu. Men synes det var ret hyggeligt at være gravid, så måske det også kan have noget med det at gøre! 

Anmeld

4. maj 2013

Sahara82

modesty skriver:

Jeg havde også en masse mærkelige baby/graviditetsdrømme da min søn var nyfødt. Tror at det er helt normalt at man skal bearbejde alle de følelser der følger med først at have været gravid og nu at være blevet mor til et lille væsen. Det er jo en kæmpe oplevelse.

Ja det må man godt nok sige det er. Tror måske også det er fordi det ene øjeblik er man gravid, og på nul komma fem er bebsen ude af kroppen, og så er man ikke gravid længere. Fødslen er self en afslutning på en graviditet, men det er ret mærkeligt det så hurtigt ændrer sig. Så måske min underbevidsthed stadig er lidt gravid

Anmeld

4. maj 2013

Nettemor

smsh skriver:

Ja det må uden tvivl være sådan noget, men så surealistisk at en drøm kan virke så virkelig! Alle følelser var lige i spil. Glæde over dte nye, men angst for hvordan det hele skulle gå. Hehe skulle lige nive mig selv i armen i morges da jeg vågnede for at "vågne op til virkeligheden"

Ja det er helt vildt så realistiske drømme kan være.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.