badedragt ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

712 visninger
4 svar
1 synes godt om
4. maj 2013

isabellasmor

Hej :-) 

Vi skal til Lalandia i næste måned. Og derfor skal vi have noget badetøj. 

Jeg skal have en badedragt min barm kan være i, jeg bruger str 75G i bh, og kan simpelthen ikke finde en billig badedragt til sådan en str .. kender i nogle steder man kan få sådan en badedragt, billigt ?  

Min datter er 19 mdr, og er ikke befri, vi har et par ble badebukser til hende fra ønskebørn, men kunne godt ha tænkt mig en badedragt til hende nu hvor hun jo ikke er en helt lille baby mere,,. Men er det bare at give hende en badeble indenunder badedragten eller hvad ? Tænker nemlig om bleen overhovedet vil kunne være der, om det ikke ville stramme for meget....? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. maj 2013

ønskebørn74

Hej :-) 

Vi skal til Lalandia i næste måned. Og derfor skal vi have noget badetøj. 

Jeg skal have en badedragt min barm kan være i, jeg bruger str 75G i bh, og kan simpelthen ikke finde en billig badedragt til sådan en str .. kender i nogle steder man kan få sådan en badedragt, billigt ?  

Min datter er 19 mdr, og er ikke befri, vi har et par ble badebukser til hende fra ønskebørn, men kunne godt ha tænkt mig en badedragt til hende nu hvor hun jo ikke er en helt lille baby mere,,. Men er det bare at give hende en badeble indenunder badedragten eller hvad ? Tænker nemlig om bleen overhovedet vil kunne være der, om det ikke ville stramme for meget....? 

Jeg har købt en fra change.. Den kostede 479.. Og er alle penge værd.. Smækker maven ind og fuck mine babser lækre i den..

( manden fik jern på ) så får man ikke et bedre kompliment.. 

Og om jeg var sikker på jeg skulle have den på uden han var med.. 

Anmeld

4. maj 2013

isabellasmor

ønskebarn74 skriver:

Jeg har købt en fra change.. Den kostede 479.. Og er alle penge værd.. Smækker maven ind og fuck mine babser lækre i den..

( manden fik jern på ) så får man ikke et bedre kompliment.. 

Og om jeg var sikker på jeg skulle have den på uden han var med.. 

Kunne du ikke sende et link? Synes godt nok det er lidt halv dyrt, men vil da lige se den i hvert fald 

Anmeld

4. maj 2013

ønskebørn74

isabellasmor skriver:

Kunne du ikke sende et link? Synes godt nok det er lidt halv dyrt, men vil da lige se den i hvert fald 

http://change.com/dk/nice-7.html

Anmeld

4. maj 2013

Maja88

Jeg fandt en i change til en 150kr.. sort men så dejlig..

Købte til prinsessen en hello kitty badedragt i h&m og så fik hun badeble under

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.