En lille opdatering efter torsdagens undersøgelse.
Det var en lidt irriterende læge, små sadistisk og hørte ikke rigtig efter (somom hun hele tiden havde tankerne et andet sted) nåhh men måtte gentage mig selv en masse gange men trr hun forstod til sidst, men der er skisme også mange ting at finde hoved og hale i.Men i hvertfald var de enige i at den var blevet værre, og hun var rigtig glad for at jeg havde taget billeder, så hun kunne se udviklingen. hun er så en af dem der siger, det er en halscyste uanset at prøven ikke entydigt sagde det, men den type læger har jeg droppet at hidse mig op over, og spørg bare hvorfor de mener det, og samtidig synes jeg også det er fint at det er det vi går ud fra, men vil bare gerne have at de lige har i baghovedet at det altså endnu ikke er 100% sikkert.
Hun virkede lidt i tvivl om hvad vi skulle gøre, for på den ene side synes hun det ville være en god ide med en ny prøve, men synes også det er voldsomt at lægge ham i narkose igen - ENIG! det var så her hun foreslog at vi kunne tage biopsien uden han var bedøvet og bare holde ham, hvilket jeg bare helt køligt sagde at det vil jeg simpelthen ikke have, og den ide kan de godt pakke langt væk igen.. FANDME NEJ OM DE SKAL STIKKE I HAM PÅ DEN MÅDE!!!!
Hun var så heldigvis rigtig lydhør overfor at jeg ikke kan give ham den penicillin han kaster op af, så hun tog kontakt til de der microbiologer og fandt frem til en 4.-5. slags penicillin som vi nu skal prøve.. han har fået den 1. dosis og det gik oookaayyy.. jeg er spændt på de næste, men heldigvis er det ikke ret meget han skal have. Så nu prøver vi det, og skal komme igen på tirsdag og så må vi se hvordan det går..
Nu er det lørdag morgen, så han har fået den nye penicillin i 1,5 døgn og det er stadig ikke blevet bedre, tværtimod. men samtidig har han det meget godt, så jeg er i tvivl om det er er noget for lægevagten. Det er ingen på ønh-ambulatoriet i weekenden.
En af mine frustrationer får på at de altså ikke er børnelæger på ønh, og de virker som om at de slet ikke tænker over at han er 1,5 år. Jeg ville virkelig gerne ind på rigshospitalet med ham igen, da de har en ønh- børneafdel.
Hvor hvis jeg tog til lægevagten er jeg ret sikker på at de vil få en børnelæge til at kigge på ham.
min tanker går så også på om jeg kan forlange at der kommer en børnelæge med på tirsdag.. Eller om jeg simpelthen kan forlange at vi bliver undersøgt på rigshospitalet..
Anmeld