Hvordan skal jeg tolke g-testen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.642 visninger
15 svar
11 synes godt om
4. maj 2013

Nikipigen

Hej alle.

i må lige hjælpe mig lidt, jeg ved jeg selvfølgelig kan tage en test igen om nogle dage, men er nysgerrig for om resultatet kan tolkes positivt. når man går og håber, så har man ikke helt så meget tålmodighed. 

Jeg tog en test her til morges (den fra Lidl). I det første minut var der to tydelige streger, men derefter forsvandt teststregen hurtigt og den var helt negativ efter to minutter. 

Der står på indlægssedlen, at man kan teste positivt efter et minut, men først stole på et negativt resultat efter tre minutter. 

Kan jeg tolke min test positiv? Jeg er nu 5+0 hvis jeg er gravid.

knus fra nikipigen. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. maj 2013

LR85

Tag en ny 

fra et andet mærke hvor stregerne ikke forsvinder. 

Anmeld

4. maj 2013

Nikipigen

LR85 skriver:

Tag en ny 

fra et andet mærke hvor stregerne ikke forsvinder. 

Jeg prøver at tage en ny mandag, jeg har ikke mulighed for at tage den før

Anmeld

4. maj 2013

Frk. Himmelblå

Nikipigen skriver:

Hej alle.

i må lige hjælpe mig lidt, jeg ved jeg selvfølgelig kan tage en test igen om nogle dage, men er nysgerrig for om resultatet kan tolkes positivt. når man går og håber, så har man ikke helt så meget tålmodighed. 

Jeg tog en test her til morges (den fra Lidl). I det første minut var der to tydelige streger, men derefter forsvandt teststregen hurtigt og den var helt negativ efter to minutter. 

Der står på indlægssedlen, at man kan teste positivt efter et minut, men først stole på et negativt resultat efter tre minutter. 

Kan jeg tolke min test positiv? Jeg er nu 5+0 hvis jeg er gravid.

knus fra nikipigen. 

Desværre så vil et positivt resultat ikke forsvinde igen :-( Tror, der har været fejl på testen. Men ønsker dig held og lykke! 

Anmeld

4. maj 2013

Nikipigen

Jeg tog en mere fire timer efter og der skete det samme med en test fra Brugsen? 

Føler at testen "mobber" mig.. Og resultatet er "måske".?????

total forvirret og min kusine sagde bare (gjorde det hjemme ved hende og hun har en søn på ti måneder), "du har noget underligt tis"???

Anmeld

4. maj 2013

MortilElias2010

Nikipigen skriver:

Jeg tog en mere fire timer efter og der skete det samme med en test fra Brugsen? 

Føler at testen "mobber" mig.. Og resultatet er "måske".?????

total forvirret og min kusine sagde bare (gjorde det hjemme ved hende og hun har en søn på ti måneder), "du har noget underligt tis"???

Ha ha klasse kommentar 

Tag en Clearblue - gravid/ikke gravid! Så kan du ikke være i tvivl. Har dog aldrig selv prøvet sådan een, men det er da et svar man kan bruge til noget 

Anmeld

4. maj 2013

Nikipigen

MortilElias2010 skriver:

Ha ha klasse kommentar 

Tag en Clearblue - gravid/ikke gravid! Så kan du ikke være i tvivl. Har dog aldrig selv prøvet sådan een, men det er da et svar man kan bruge til noget 

Hvor kan man få sådan en clear blue test? 

Jeg tog i Bilka, da min kusine sagde hun havde købt en der, men de var gået ud af sortimentet. :/ 

Anmeld

4. maj 2013

Newsence

I følge min gyn. Der hjalp mig til at blive gravid kan man ikke stole på de billige test. Jeg købte eb billig og en fra apoteket og testede med en fra begge på samme tid og oplevede at den billige var meget misvisnende så en tur på apoteket... Det behøver ikke være clear blue, men deres egen mærke.. Held og lykke

Anmeld

4. maj 2013

Nikipigen

newsence skriver:

I følge min gyn. Der hjalp mig til at blive gravid kan man ikke stole på de billige test. Jeg købte eb billig og en fra apoteket og testede med en fra begge på samme tid og oplevede at den billige var meget misvisnende så en tur på apoteket... Det behøver ikke være clear blue, men deres egen mærke.. Held og lykke

Jeg kan ikke teste med den fra apoteket. Jeg har prøvet begge slags og ved begge får jeg skyggestreger. Så de virker ikke for mig  Jeg har prøvet to af hver og det er det samme. 

Anmeld

4. maj 2013

MortilElias2010

Nikipigen skriver:

Hvor kan man få sådan en clear blue test? 

Jeg tog i Bilka, da min kusine sagde hun havde købt en der, men de var gået ud af sortimentet. :/ 

Årha måske apoteket/Super Brugsen/Bilka/Føtex? Jeg ved det desværre ikke  Syntes bare jeg ser dem hele tiden, dog uden at have brug for dem  Især ved kassen når jeg skal betale. Troede de var nemme at opdrive.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.