Opdate på filucca og jeg :) meget længe siden

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

741 visninger
5 svar
8 synes godt om
3. maj 2013

Kruse90

Hej skønne piger.

Nøj hvor er det længe siden jeg har været her inde. :/ Hvorfor ved jeg egenligt ikke. Jeg har jo haft tid nok.
Men nogle af jer følger jo med på facebook, men der er også mange jeg savnet kontakten med <3

Filucca blev 1 år i går Nøj hvor går tiden bare alt for hurtigt når man bliver mor.
Jeg nyder det i fulde drag - og vil ikke bytte det for noget andet i verden.
Jeg fødte jo som mange af jer ved to uger inden mine afsluttende HG eksamer begyndte. Jeg fik fuldført eksamerne med meget fine karaktere

Jeg starter nu som elev i Retten i Aarhus d. 1 september her i år og nøj hvor jeg glæder mig til at komme i gang.

Min barsel er slut, men går stadig hjemme. Det har været dejligt at have god tid til at køre Filucca ind i vuggestuen. Hun er ved at være glad for det og er nogle dage ikke til at få med hjem

Her er lige lidt billeder fra året der gik Hæng i

Stort knus Filucca og Carina

Første billede er hun 1 måned
2. billede er hun 6 måneder
Og resten er fra igår på hendes fødselsdag

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. maj 2013

Loa

Sikke en lækker gøj
Stort tillykke med dagen igår

Anmeld

3. maj 2013

EnSødMor

Kruse90 skriver:

Hej skønne piger.

Nøj hvor er det længe siden jeg har været her inde. :/ Hvorfor ved jeg egenligt ikke. Jeg har jo haft tid nok.
Men nogle af jer følger jo med på facebook, men der er også mange jeg savnet kontakten med <3

Filucca blev 1 år i går Nøj hvor går tiden bare alt for hurtigt når man bliver mor.
Jeg nyder det i fulde drag - og vil ikke bytte det for noget andet i verden.
Jeg fødte jo som mange af jer ved to uger inden mine afsluttende HG eksamer begyndte. Jeg fik fuldført eksamerne med meget fine karaktere

Jeg starter nu som elev i Retten i Aarhus d. 1 september her i år og nøj hvor jeg glæder mig til at komme i gang.

Min barsel er slut, men går stadig hjemme. Det har været dejligt at have god tid til at køre Filucca ind i vuggestuen. Hun er ved at være glad for det og er nogle dage ikke til at få med hjem

Her er lige lidt billeder fra året der gik Hæng i

Stort knus Filucca og Carina

Første billede er hun 1 måned
2. billede er hun 6 måneder
Og resten er fra igår på hendes fødselsdag

Årh, sikke en skønhed!

Anmeld

3. maj 2013

Kruse90

Tusind tak piger
Håber at I har det godt

Anmeld

4. maj 2013

Mor til Frederic og Freya

en rigtig ...

Stort tillykke med hende og hvor er hun herlig.

Har selv en lillefis der lige er blevet 1 år, tiden er bare fløjet afsted.

Anmeld

4. maj 2013

Lotus86

Tillykke med hendes første fødselsdag, hun ser skøn ud

Og tillykke med din enevolds, er selv uddannet ved Købemhavns Byret, det er et super spændende arbejde, det kan du godt glæde dig til

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.