Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej skønne piger.Nøj hvor er det længe siden jeg har været her inde. :/ Hvorfor ved jeg egenligt ikke. Jeg har jo haft tid nok.Men nogle af jer følger jo med på facebook, men der er også mange jeg savnet kontakten med <3Filucca blev 1 år i går Nøj hvor går tiden bare alt for hurtigt når man bliver mor. Jeg nyder det i fulde drag - og vil ikke bytte det for noget andet i verden.Jeg fødte jo som mange af jer ved to uger inden mine afsluttende HG eksamer begyndte. Jeg fik fuldført eksamerne med meget fine karaktere Jeg starter nu som elev i Retten i Aarhus d. 1 september her i år og nøj hvor jeg glæder mig til at komme i gang.Min barsel er slut, men går stadig hjemme. Det har været dejligt at have god tid til at køre Filucca ind i vuggestuen. Hun er ved at være glad for det og er nogle dage ikke til at få med hjem Her er lige lidt billeder fra året der gik Hæng i Stort knus Filucca og CarinaFørste billede er hun 1 måned2. billede er hun 6 månederOg resten er fra igår på hendes fødselsdag
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Kruse90 skriver: Hej skønne piger.Nøj hvor er det længe siden jeg har været her inde. :/ Hvorfor ved jeg egenligt ikke. Jeg har jo haft tid nok.Men nogle af jer følger jo med på facebook, men der er også mange jeg savnet kontakten med <3Filucca blev 1 år i går Nøj hvor går tiden bare alt for hurtigt når man bliver mor. Jeg nyder det i fulde drag - og vil ikke bytte det for noget andet i verden.Jeg fødte jo som mange af jer ved to uger inden mine afsluttende HG eksamer begyndte. Jeg fik fuldført eksamerne med meget fine karaktere Jeg starter nu som elev i Retten i Aarhus d. 1 september her i år og nøj hvor jeg glæder mig til at komme i gang.Min barsel er slut, men går stadig hjemme. Det har været dejligt at have god tid til at køre Filucca ind i vuggestuen. Hun er ved at være glad for det og er nogle dage ikke til at få med hjem Her er lige lidt billeder fra året der gik Hæng i Stort knus Filucca og CarinaFørste billede er hun 1 måned2. billede er hun 6 månederOg resten er fra igår på hendes fødselsdag
Årh, sikke en skønhed!
Tusind tak piger Håber at I har det godt
en rigtig ...
Stort tillykke med hende og hvor er hun herlig.
Har selv en lillefis der lige er blevet 1 år, tiden er bare fløjet afsted.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128