jeg foreslog at vi kunne tage en tur i zoo imorgen, ungerne og jeg tager altid på tur alene, far har vist være med en enkelt gang før, og de er 3 og 4 år,
så sagde han at vi da kunne invitere nogle med,men jeg ville gerne afsted som familie og ikke have andre "påslæb" og ligeså meget for at ungerne kunne nyde deres far for en gangs skykld
Men pludselig ville han ikke nar det bare var os... så ville han hellere blive hjemme og makke udenfor
han er aldrig med, vi har været land og rige rundt på hyggeture, men altid uden far
Hva skal jeg gøre?
Jeg er ikke i tvivl om at han elsker hans unger, men det virker bare som om de ikke interessere ham eller jeg gør, for den sags skyld?
Da jeg var lille, så var min far heller ALDRIG med nogle steder.
Jeg tænkte ikke så meget over det, hyggede mig rigtig godt med min mor og bror alligevel. Tit aftalte min mor vidst bare at tage afsted med nogle andre, fx. hendes søster/min moster og min fætter som er jævnalderende med mig.
Jeg ved min mor her, efter jeg er blevet 'stor'
har brokket sig nogle gange over det, men hun dog også griner af det da min datter/hans barnebarn kan få ham med ALLE steder. Han står gerne op og møder os i Zoo kl 9.30 lørdag morgen, hvis vi ringer og spørger ham. Det har han fiiilme aldrig gjort da jeg var lille, siger min mor. 
Jeg tror bare at man nogle gange må acceptere at vi mennesker er forskellige, og har alle hver vores måder at gøre tingene på. Er sikker på din mand føler han er sammen med jer på andre tidspunkter, hvor du måske ikke tænker over det. Og tænker ikke han gør det fordi han part out ikke gider på tur med jer, måske er det bare blevet en vane for ham, eftersom du plejer at klare det fint selv med ungerne. Har du fortalt ham om dine tanker og om hele situationen?