når manden ikke viser interesse for familien

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

876 visninger
5 svar
5 synes godt om
3. maj 2013

Anonym trådstarter

jeg foreslog at vi kunne tage en tur i zoo imorgen, ungerne og jeg tager altid på tur alene, far har vist være med en enkelt gang før, og de er 3 og 4 år,

så sagde han at vi da kunne invitere nogle med,men jeg ville gerne afsted som familie og ikke have andre "påslæb" og ligeså meget for at ungerne kunne nyde deres far for en gangs skykld

Men pludselig ville han ikke nar det bare var os... så ville han hellere blive hjemme og makke udenfor

han er aldrig med, vi har været land og rige rundt på hyggeture, men altid uden far

Hva skal jeg gøre?

Jeg er ikke i tvivl om at han elsker hans unger, men det virker bare som om de ikke interessere ham eller jeg gør, for den sags skyld?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. maj 2013

sne190810

jeg foreslog at vi kunne tage en tur i zoo imorgen, ungerne og jeg tager altid på tur alene, far har vist være med en enkelt gang før, og de er 3 og 4 år,

så sagde han at vi da kunne invitere nogle med,men jeg ville gerne afsted som familie og ikke have andre "påslæb" og ligeså meget for at ungerne kunne nyde deres far for en gangs skykld

Men pludselig ville han ikke nar det bare var os... så ville han hellere blive hjemme og makke udenfor

han er aldrig med, vi har været land og rige rundt på hyggeture, men altid uden far

Hva skal jeg gøre?

Jeg er ikke i tvivl om at han elsker hans unger, men det virker bare som om de ikke interessere ham eller jeg gør, for den sags skyld?

Da jeg var lille, så var min far heller ALDRIG med nogle steder.

Jeg tænkte ikke så meget over det, hyggede mig rigtig godt med min mor og bror alligevel. Tit aftalte min mor vidst bare at tage afsted med nogle andre, fx. hendes søster/min moster og min fætter som er jævnalderende med mig.

Jeg ved min mor her, efter jeg er blevet 'stor' har brokket sig nogle gange over det, men hun dog også griner af det da min datter/hans barnebarn kan få ham med ALLE steder. Han står gerne op og møder os i Zoo kl 9.30 lørdag morgen, hvis vi ringer og spørger ham. Det har han fiiilme aldrig gjort da jeg var lille, siger min mor.

Jeg tror bare at man nogle gange må acceptere at vi mennesker er forskellige, og har alle hver vores måder at gøre tingene på. Er sikker på din mand føler han er sammen med jer på andre tidspunkter, hvor du måske ikke tænker over det. Og tænker ikke han gør det fordi han part out ikke gider på tur med jer, måske er det bare blevet en vane for ham, eftersom du plejer at klare det fint selv med ungerne. Har du fortalt ham om dine tanker og om hele situationen?

Anmeld

3. maj 2013

Anonym trådstarter

Da jeg var lille, så var min far heller ALDRIG med nogle steder.

Jeg tænkte ikke så meget over det, hyggede mig rigtig godt med min mor og bror alligevel. Tit aftalte min mor vidst bare at tage afsted med nogle andre, fx. hendes søster/min moster og min fætter som er jævnalderende med mig.

Jeg ved min mor her, efter jeg er blevet 'stor' har brokket sig nogle gange over det, men hun dog også griner af det da min datter/hans barnebarn kan få ham med ALLE steder. Han står gerne op og møder os i Zoo kl 9.30 lørdag morgen, hvis vi ringer og spørger ham.

Jeg tror bare at man nogle gange må acceptere at vi mennesker er forskellige, og har alle hver vores måder at gøre tingene på. Er sikker på din mand føler han er sammen med jer på andre tidspunkter, hvor du måske ikke tænker over det. Og tænker ikke han gør det fordi han part out ikke gider på tur med jer, måske er det bare blevet en vane for ham, eftersom du plejer at klare det fint selv med ungerne. Har du fortalt ham om dine tanker og om hele situationen?

Det har du nok ret i, jeg har aldrig bedt ham om at tage med og nok også derfor jeg bliver så skuffet når jeg så endelig spørger ham og får et blankt nej, da han finder ud at jeg ikke gider ha andre med end os selv, men ville ønske ham sige; "Sku vi ikke ha en hyggedag idag"

Har ser dem ikke meget, da han arbejder meget og i weekenderne går han altid ude og makker i et eller andet, så han har aldrig ungerne selv, eler er sammen med dem, medmindre jeg siger jeg li skal ud og handle og at han SKAL ta dem

Anmeld

3. maj 2013

Sahara82

Anonym skriver:

Hva skal jeg gøre?

Konfronter ham! Ellers bliver du indebrændt, hvis du ikke allerede er det!

Anmeld

3. maj 2013

modesty

Anonym skriver:

Hva skal jeg gøre?

Det handler jo om at I kommunikerer ordentligt og at du stiller nogle krav. Hvis han ikke ved hvordan du har det og hvis du ikke siger "hey jeg skal være sammen med veninderne på lørdag, så der må du altså tage ungerne", jamen så er du jo selv ude om det (ikke ment groft).

I er begge med til at skabe vanerne og dynamikken i jeres parforhold. Det bliver nok svært at lave om nu hvor det har kørt i samme rille i mange år, men hvis du er utilfreds må du gøre noget ved situationen.

Anmeld

3. maj 2013

EnSødMor

Anonym skriver:

Hva skal jeg gøre?

Har du prøvet at høre ham ad, hvad han kunne tænke sig at vise sine børn, nu ved jeg ikke om det er drenge eller piger i har, men måske hvis det var drenge ville de syntes det var sjovt at komme med far ud og kigge på biler eller andet. Eller komme ud og fiske? 

Det lyder rigtig træls hvis han ikke er typen der vil med jer nogen steder, men håber da i finder ud af noget, så jeres børn får glæde af jer begge to. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.