Bliver skør i hovedet..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

668 visninger
7 svar
6 synes godt om
3. maj 2013

Lauer

Hej med jer, skønne tøser..

Hvornår har I tidligst testet med hjemmetest, efter en IVF behandling? Jeg har BP dag på fredag, altså om en uge, men på onsdag er det 14 dage siden at jeg fik lagt æg op - jeg er SÅ nysgerrig! :-)

Knus fra mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. maj 2013

ønskebørn74

Lauer skriver:

Hvornår har I tidligst testet med hjemmetest, efter en IVF behandling? Jeg har BP dag på fredag, altså om en uge, men på onsdag er det 14 dage siden at jeg fik lagt æg op - jeg er SÅ nysgerrig! :-)

Knus fra mig

De fleste tester positiv 14 dage efter ægudtagningen.. I en cyklus på 28 dage ville dette være dagen mens skulle komme.. Andre tester positivt senere..

14 dage efter æu er 4+0 henne hvis du er gravid.. 

Anmeld

3. maj 2013

**Ønskebabyen

Lauer skriver:

Knus fra mig

Jeg har ikke noget svar til dig, da jeg ikke har testet, men bare nøjedes med bp, den ene gang vi nåede så langt.

Det bliver så spændende at vi har bp dag samme dag

Anmeld

3. maj 2013

Putomanen

Selvom jeg gerne vil have svar på, om jeg er gravid så hurtigt som muligt, er jeg også bange for at teste positivt og derefter negativt pga. en bio, og blive meget skuffet.
Så jeg forsøger at vente med at teste til dagen for BP. Det er dog ikke altid at det er lykkedes at vente. De gange, hvor jeg er faldet i, har jeg ventet til 4+0, dvs. 14 dage efter æu.

Anmeld

3. maj 2013

ønskebørn74

Putomanen skriver:

Selvom jeg gerne vil have svar på, om jeg er gravid så hurtigt som muligt, er jeg også bange for at teste positivt og derefter negativt pga. en bio, og blive meget skuffet.
Så jeg forsøger at vente med at teste til dagen for BP. Det er dog ikke altid at det er lykkedes at vente. De gange, hvor jeg er faldet i, har jeg ventet til 4+0, dvs. 14 dage efter æu.

Bare jeg var lige så standhaftig.. Er testoman.. Og så nu hvor jeg er i 7. Uge.. Totalt skørt.. 

Anmeld

3. maj 2013

Elgaard73

Hej... Jeg testede fint positivt dagen før BP'en, altså på dag 13, og BP'en var også fint positiv (har idag en søn på 16 måneder)

Om jeg ville have kunnet teste positiv tideligere, ved jeg så ikke. Jeg turde ikke prøve før dag 13, fordi at jeg ville være helt sikker på at ægløsningssprøjten var helt ude af kroppen.

Masser af  herfra.

Anmeld

3. maj 2013

Lauer

ønskebarn74 skriver:

De fleste tester positiv 14 dage efter ægudtagningen.. I en cyklus på 28 dage ville dette være dagen mens skulle komme.. Andre tester positivt senere..

14 dage efter æu er 4+0 henne hvis du er gravid.. 

Det er på mandag, og der havde jeg tænkt at teste alligevel - spændende

Anmeld

3. maj 2013

Putomanen

ønskebarn74 skriver:

Bare jeg var lige så standhaftig.. Er testoman.. Og så nu hvor jeg er i 7. Uge.. Totalt skørt.. 

Det er bestemt heller ikke nemt, men jeg har haft en bio før og er så bange for at få falske forhåbninger.
Men, hvis jeg kommer dertil, hvor du er nu, så vil jeg også teste konstant og hele tiden, bare for at se de fine fine streger

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.