kvamle efter narkose

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

477 visninger
5 svar
2 synes godt om
3. maj 2013

Anonym trådstarter

jeg fik i gaar morges kl 9 narkose, da jeg skulle ha braendt 10 styks koensvorter...

og jeg havde det virkelig daarlig efter... kastede op ... var helt vild svimmel...

og jeg har stadig vild kvalme.....

kan der vaere noget galt ? eller er det normalt ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. maj 2013

Laulund87

Da jeg havde været i narkose, efter jeg fik fjernet galdeblæren, havde jeg det også rigtig dårligt og kastede op. Jeg var gået på toilet på sygehuset og besvimede næsten så jeg blev hjulpet i seng og fik ilt.

Nogen får det bare rigtig dårligt og så skal man sove så meget som muligt så narkosen kan komme helt ud af kroppen

God bedring

Anmeld

3. maj 2013

modesty

Anonym skriver:

jeg fik i gaar morges kl 9 narkose, da jeg skulle ha braendt 10 styks koensvorter...

og jeg havde det virkelig daarlig efter... kastede op ... var helt vild svimmel...

Det er meget normalt. Mærkeligt at de ikke har sagt det til dig på hospitalet?

Anmeld

3. maj 2013

Anonym trådstarter

modesty skriver:

Det er meget normalt. Mærkeligt at de ikke har sagt det til dig på hospitalet?

ja det er. men jeg bor i udlandet... de er ikke saa gode som derhjemme desvaerre... men tak for dit svar

Anmeld

3. maj 2013

Anonym trådstarter

Laulund87 skriver:

Da jeg havde været i narkose, efter jeg fik fjernet galdeblæren, havde jeg det også rigtig dårligt og kastede op. Jeg var gået på toilet på sygehuset og besvimede næsten så jeg blev hjulpet i seng og fik ilt.

Nogen får det bare rigtig dårligt og så skal man sove så meget som muligt så narkosen kan komme helt ud af kroppen

God bedring

tusind tak og haaber snart at jeg faar det bedre... det er sku en blandning af mega toemmermaend/graviditetskvalme... det er bare for klamt!

Anmeld

3. maj 2013

HHC88

Anonym skriver:

Det er helt normalt. Jeg har været i narkose 5 gange pga. dårligt knæ, og de første 3 af gangene har jeg kastet op og været dårlig i to hele dage efter Da jeg ligesom kunne mærke tendensen, nævnte jeg det for dem de efterfølgende gange, og der gav de mig noget mod kvalme under narkosen, så jeg havde det nogenlunde når jeg vågnede. Det er en mulighed for dig, hvis du skal i narkose en anden gang

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.