Hagesmæk med ærmer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.744 visninger
19 svar
18 synes godt om
3. maj 2013

Miss BananaHammock

Lige en tråd mere, med bøn om gode råd fra mig

Bettefisen har nu fundet ud af at to hænder i munden sammen med skeen er et hit og derfor bliver det meste af ham selv og mor smurt ind i grød og mos. Jeg har fået et tip om at investere i en hagesmæk med ærmer, men hvilken en skal jeg vælge?!

Jeg havde planer om en billig en fra ikea men efter at have haft deres andre "plastik" hagesmække så synes jeg kvaliteten er efter prisen (forståeligt nok ) så er på udkig efter en mere kraftig kvalitet.

Jeg er faldt over denne: http://www.notanshop.com/hagesmaekker/239-neopren- hagesmaek-med-aermer.html

men kan ikke gennemskue om den er god.

Hvilken en har I og hvilken kan I anbefale? Farve, og mærke er komplet ligegyldigt. (Prisen næsten også) Det eneste krav er at den ikke skal bindes i nakken, men at den har knap eller velcro.

Kom med jeres input

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. maj 2013

AlberteSophie

Jeg har en for Bilka og dem fra IKEA 

og må være ærlig og indrømme at dem fra IKEA er et hit!

Anmeld

3. maj 2013

Miss BananaHammock

AlberteSophie skriver:

Jeg har en for Bilka og dem fra IKEA 

og må være ærlig og indrømme at dem fra IKEA er et hit!

Hvad er det bedste ved dem? Er det pasformen, kvaliteten, lukningen? eller bare generelt?

Anmeld

3. maj 2013

AlberteSophie

Miss BananaHammock skriver:

Hvad er det bedste ved dem? Er det pasformen, kvaliteten, lukningen? eller bare generelt?

Pasformen er god derudover syntes jeg også at lukningen er god da den er hurtig at tages af. 

kvaliteten er jo hvad du køber, men efter den fra Bilka og IKEA er vasket er IKEA den der har holdt sig bedst.

jeg tror det er smags sag, men med den pris er det værd at prøve 

Anmeld

3. maj 2013

Moma

Lige den model fra Ikea med ærmer - fås i et sæt med en i blå og en i rød - er rigtig fin. Dem har vi brugt og de er ikke plastikagtige - men bløde.

Anmeld

3. maj 2013

Faith

Jeg har en fra Ønskebørn til 180 kr.

Synes den er super go! Nem at få på og af og med en trykknap i nakken som kan justeres efter tykkelsen på barnets hals.

Anmeld

3. maj 2013

vitapigen

Jeg har dem fra IKEA og er SÅ glade for dem. De har god pasform, er altid bløde og nemme at tørre over med en klud hvid der kun er kommet lidt på... Er ærlig over at jeg kun har to

Anmeld

3. maj 2013

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

Er lykkelig for mine fra Ikea med velcro i nakken og lange ærmer og en lille lomme foran til at grube det mad der nu en gang ender den vej...

vores søn er også glad for dem da han selv kan være med til at tage dem på og af så glad at han selv henter en fra hylden når han kan se at det er madtid

Men jo den der lille lomme går lidt hurtigt i stykker i syningen sys jeg men i forhold til 39 kr. for 2 stk så er det ingenting.. Hvis jeg havde overskuddet så ville det tage mig max 10 min at fixe det igen så det holdt

bryder mig ikke rigtig om de der stive plastikdimser man giver børnene på synes de virker "tunge" og akavede i det...

Anmeld

3. maj 2013

Morgensol

Vi ikke er begejstrede for dem fra IKEA! Efter 2 vaske er alt begyndt at gå igennem dem! Så hvis vi får pasta med kødsovs så er der også kødsovs på tøjet inden under! Til gengæld har vi købt en fra føtex og den er genial! Den er lige så blød som ikeas men intet går igennem!

Anmeld

3. maj 2013

Skouboe

Bertemor skriver:

Vi ikke er begejstrede for dem fra IKEA! Efter 2 vaske er alt begyndt at gå igennem dem! Så hvis vi får pasta med kødsovs så er der også kødsovs på tøjet inden under! Til gengæld har vi købt en i neopren fra føtex og den er genial! Den er lige så blød som ikeas men intet går igennem!

Hvis du læser brugsvildledningen, skal de faktisk stryges efter vask, så bliver de tætte igen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.