Graviditet udenfor livmoderen??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. maj 2013

Putomanen

LilleLene skriver:

en arbejdsplads må ikke fyrre folk hvis de er i gang med pb

Det må de så desværre gerne

Der faldt en sag for et stykke tid siden om en kvinde, der var blevet fyret under behandling, og der fik arbejdsgiver ret i deres fyring. Så vidt jeg husker er det først efter æu eller æo, at de ikke må fyre en. Og selvfølgelig hvis man er gravid.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. maj 2013

LilleLene

Putomanen skriver:

Der faldt en sag for et stykke tid siden om en kvinde, der var blevet fyret under behandling, og der fik arbejdsgiver ret i deres fyring. Så vidt jeg husker er det først efter æu eller æo, at de ikke må fyre en. Og selvfølgelig hvis man er gravid.

nåh øv

Anmeld

4. maj 2013

Putomanen

LilleLene skriver:

nåh øv

Ja, det er sku ikke fair at man skal gå og kæmpe med frygten for at miste sit job oveni behandling.

Anmeld

4. maj 2013

LilleLene

Putomanen skriver:

Ja, det er sku ikke fair at man skal gå og kæmpe med frygten for at miste sit job oveni behandling.

ej det er det sq ikke

håber i snart for 2 streger

Anmeld

6. maj 2013

CroQuis

babywish13 skriver:

Hvordan føles det??

Jeg skulle have haft min mens i starten af denne uge, men den er ikke dukket op - testede negativt i onsdags! Men har nu meget voldsomme smerter ned i højre side kan næsten ikke trækker været og det gør meget ondt når jeg bevæger mig!

Overvejer at ringe til Gyn når de åbner

Hmm.

Jeg testede positiv på forventet mens-dag, men et par dage efter begyndte jeg at pletbløde brunt. Men 14 dage efter var vi en tur i Bilka. Jeg mærkede et ordentligt JAG i maven, så meget at jeg begyndte at vræle (tuder ellers normalt ikke). Tog til vagtlægen og fik konstateret en graviditet udenfor livmoderen. Håber det var beskrivelse nok?

Håber selvfølgelig ikke du har det

Anmeld

6. maj 2013

CroQuis

Putomanen skriver:

Nå??

Min chef har nu også undersøgt sagen med diverse rådgivere, og han må ikke fyre mig, da behandling = gravid, indtil andet er bevist...

Anmeld

6. maj 2013

Putomanen

CroQuis skriver:

Nå??

Min chef har nu også undersøgt sagen med diverse rådgivere, og han må ikke fyre mig, da behandling = gravid, indtil andet er bevist...

Der er stor sandsynlighed for, at ens arbejdsgiver er bange for at fyre en når er i behandlingndling, fordi de er bange for at få fingrene i klemme. Men jeg kan huske den dom der faldt, fordi jeg syntes den var dybt urimelig, da der går en masse scanninger forud for æu og æo.
Men det er dejligt, at du ikke skal frygte dit job

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.