hvad skal jeg gøre....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

346 visninger
4 svar
2 synes godt om
2. maj 2013

Anonym trådstarter

hey... har en rigtig god mandlig ven, som er gift... er selv i forhold også... vi er kun venner,  men han har ændret sig meget på det sidste

han skriver sjældent og svarer ikke så tit... virker uinteresseret i det jeg fortæller ham...

idag skulle vi ses sammen med nogle fælles venner og han kunne ikke engang kigge mig i øjnene når jeg talte til ham...

har spurgt om der var noget galt og han siger bare at alt er ok

hvad skal jeg gøre bare lade ham være

han sagde for noget tid siden at han holdte meget af mig og ville have jævnlig kontakt....

han kan godt være sød og venlig i beskeder og kalde mig mit kælenavn, men når vi ses, kigger han op i luften, står med siden til mig når vi snakker og virker lukket i sit kropssprog øv

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. maj 2013

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

tror måske han prøver at gøre det klart at det er hans eget forhold han gerne vil

prøver at lade dig vide det kun skal være venskab I har sammen...

kan være han er bange for at hans ord er blevet misforstået eller måske har hans kone misforstået det han mente så han nu prøver at rette på det for at holde fast ved sin kone...

jeg ville lade ham være og tage det som et tegn på der måske er noget på hjemmefronten han har brug for at udrede alene

Anmeld

2. maj 2013

Anonym trådstarter

Wampires skriver:

tror måske han prøver at gøre det klart at det er hans eget forhold han gerne vil

prøver at lade dig vide det kun skal være venskab I har sammen...

kan være han er bange for at hans ord er blevet misforstået eller måske har hans kone misforstået det han mente så han nu prøver at rette på det for at holde fast ved sin kone...

jeg ville lade ham være og tage det som et tegn på der måske er noget på hjemmefronten han har brug for at udrede alene

er også venner med hans kone, og vi ses allesammen....

jamen jeg lader ham bare være så....

gider heller ikke hvis han synes jeg er belastende, han har sagt flere gange at venskabet går begge veje og det gør det åbenbart ikke...

han har altid kun ville sin kone, og jeg har heller ikke haft intentioner om mere end venskab med ham....

bare mærkligt han vender sådan...

hans kone og mig snakker okay sammen, så der er intet der...

Anmeld

2. maj 2013

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20
Anonym skriver:

er også venner med hans kone, og vi ses allesammen....

jamen jeg lader ham bare være så....

gider heller ikke hvis han synes jeg er belastende, han har sagt flere gange at venskabet går begge veje og det gør det åbenbart ikke...

han har altid kun ville sin kone, og jeg har heller ikke haft intentioner om mere end venskab med ham....

bare mærkligt han vender sådan...

hans kone og mig snakker okay sammen, så der er intet der...

ja så kunne det jo være han måske netop havde luftet det i håbet om du ville mere og da du så har "afvist" ham der så har han fundet andre veje og tager afstand fra dig for ikke at virke mistænkelig...

Anmeld

2. maj 2013

Anonym trådstarter

Wampires skriver:

ja så kunne det jo være han måske netop havde luftet det i håbet om du ville mere og da du så har "afvist" ham der så har han fundet andre veje og tager afstand fra dig for ikke at virke mistænkelig...

jeg er nok bare ikke så spændene mere åbenbart....

min mand sagde at han nok var forelsket i mig og derfor ikke turde kigge mig i øjnene

århhh jeg er bare så glad for vores venskab...

ja okay, måske endnu en overbevisning om at mænd tænker med pikken engang imellem...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.