Fif til hvordan graviditet kan opnås hurtiger ???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

877 visninger
5 svar
3 synes godt om
2. maj 2013

Christina74

Hej alle 

Nogle der har gode ideer til hvordan vi kan opnå graviditet hurtiger ????

Både med hensyn til vitaminer, minaraler og alternative behandlinger mm.

Kom frisk med hvad der har virket for jer 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. maj 2013

Annette A

E-vitaminer er meget gavnlige for fertiliteten og kan med fordel tages af både manden og kvinden. Her har jeg brugt det hver gang og er blevet meget hurtigt gravid. Dog skal man holde op med at tage e-vitaminer så snart man bliver gravid, for det er ikke godt for fostret når først graviditeten er en realitet. Derudover har vi sørget for at være sammen med 2 dages mellerum i ægløsningsperioden for at ramme det rette tidspunkt. Så hvis du har en regelmæssig cyklus er det til at arbejde med.

Held og lykke med graviditetsplanerne og håber det lykkes for Jer hurtigt og det måske sker uden I skal gøre en masse forberedelser.

Anmeld

2. maj 2013

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

sørg for at undgå lange varme bade.

sørg for manden har plads i skridtet i bukserne og underbukserne, haletudserne "koger" ved omkring de 30 grader.

sørg for at manden drikker godt med væske.

motion er godt da det er med til at sætte gang i kroppens udskiftning og udskillelse af affaldsstoffer.

pas på med fed mad og stærk krydret mad.

hvis du får en orgasme tæt på at han kommer øger det chancen for at sæden kommer frem, lige hvorfor kan jeg ikke huske lige nu men det er noget med du er mere åben hele vejen ind og der er derfor mindre risiko for at sæden bliver fanget af slim undervejs.

Missionærstilling er god da I kan ligge en pude under din numse og derved hjælpe med at sæden bliver inde fremfor at komme med ud igen sammen med hjælpevæskerne... (hvis man har "fornøjelsen" af en krop der rydder op på den måde).. tæl langsomt til 50 førend du flytter dig ned bagefter

Det var lige dem jeg kunne huske for nu

Anmeld

2. maj 2013

khaleesi

Græskarkerner 

Anmeld

3. maj 2013

Christina74

khaleesi skriver:

Græskarkerner 

?

Anmeld

3. maj 2013

khaleesi

Christina 1974 skriver:

?

I følge mange læger, skulle græskarkerner bidrage til hurtigere graviditet. Tog dem selv for at blive "hurtigere gravid" .. ved ikke om det hjalp men blev gravid en måned efter jeg startede med at tage dem. Det kan selvfølgelig også være tilfældigt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.