Symaskine - hvilken ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. maj 2013

Tulipan

bøllen skriver:

Vil helst ikke købe på nettet, syntes det bliver for bøvlet hvis maskinen ikke virker ... 

Ok den kender jeg ikke ? Er den god

Du ka evt ringe eller skrive til dem om hvilket mærke det er godt til maskiner til 2500kr. Min er super god, men også en noget andet prisklasse, da den er med broderi. Ka huske de snakkede om at i de forskellige prisklasser er det forskelligt hvilket mærke der er bedst. 

jeg ville ringe til dem og høre om gode råd hvis man kan det. De har mange års erfaring

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. maj 2013

bøllen

Anonym23 skriver:

Du ka evt ringe eller skrive til dem om hvilket mærke det er godt til maskiner til 2500kr. Min er super god, men også en noget andet prisklasse, da den er med broderi. Ka huske de snakkede om at i de forskellige prisklasser er det forskelligt hvilket mærke der er bedst. 

jeg ville ringe til dem og høre om gode råd hvis man kan det. De har mange års erfaring

Ja Det kunne jeg selvfølgelig . Tror lige jeg prøver den symaskine forretning som ligger tæt på os. Der købte jeg den gamle.

men måske nogle herinde kunne anbefale et mærke der kunne være godt

Anmeld

4. maj 2013

Skouboe

bøllen skriver:

Tak men hvor holder de til ?

for vil gerne købe en maskine i en fysisk butik . Syntes det er bøvlet med nettet hvis der er noget galt 

kan du anbefale et mærke ? Maskine ?

De har butik i Aalborg og Hjørring mener jeg det er.

Anmeld

4. maj 2013

LilleChelle

Jeg har købt min bernette bernina 12 hos Kjærgaard i Hjørring for 1000 kr. 

- Nu bor jeg i Odense, så jeg fik den tilsendt. Men god service, og billige  

Anmeld

4. maj 2013

Skouboe

Ja, jeg sværger også til Kjærgaard, selvom jeg bor på sjælland.

TS: mht. til hvilken maskine du skal vælge, har jeg ikke rigtigt noget bud. Selv har jeg en Husqvarna Viking, men den er i et noget dyrere prisleje end dit budget. Hvad der er bedst i dit prisleje, ved jeg desværre ikke rigtigt, men jeg ved at Kjærgaard ved det og helt sikkert har en god pris.

Anmeld

4. maj 2013

bøllen

LilleChelle skriver:

Jeg har købt min bernette bernina 12 hos Kjærgaard i Hjørring for 1000 kr. 

- Nu bor jeg i Odense, så jeg fik den tilsendt. Men god service, og billige  

Har også købt både symaskine og overlocker hos Kjærgaard i Hjørring . og skal også købe den nye der . Må se hvad han anbefaler. Ville gerne have en magentil men den er desværre udgået .

Anmeld

4. maj 2013

bøllen

Skouboe skriver:

Ja, jeg sværger også til Kjærgaard, selvom jeg bor på sjælland.

TS: mht. til hvilken maskine du skal vælge, har jeg ikke rigtigt noget bud. Selv har jeg en Husqvarna Viking, men den er i et noget dyrere prisleje end dit budget. Hvad der er bedst i dit prisleje, ved jeg desværre ikke rigtigt, men jeg ved at Kjærgaard ved det og helt sikkert har en god pris.

Både den gamle symaskine og overlocker er købt hos Kjærgaard i Hjørring . og skal også købe den nye der . Må tage en snak med ham.

skal bare bruge en til husbehov og det burde jeg forhåbenligt kunne finde for 2500.

Anmeld

4. maj 2013

LilleChelle

bøllen skriver:

Har også købt både symaskine og overlocker hos Kjærgaard i Hjørring . og skal også købe den nye der . Må se hvad han anbefaler. Ville gerne have en magentil men den er desværre udgået .

De anbefalede 12'eren til mig. Når det bare var til husbehov  

- Og 1000 kr. (1275 kr. mener jeg de kunne få den fra ny - jeg købte demo) er da ikke at brokke sig over  

Anmeld

4. maj 2013

bøllen

LilleChelle skriver:

De anbefalede 12'eren til mig. Når det bare var til husbehov  

- Og 1000 kr. (1275 kr. mener jeg de kunne få den fra ny - jeg købte demo) er da ikke at brokke sig over  

Jeg havde samme maskine bare 90e , tror også det var en demo .

må se hvad de har deroppe , var rigtig glad for min så vil gerne have noget lignende 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.