Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hvor lang tid giver i hj.Lavet kartoffelskiver vendt i olie og krydderi??
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Stumpen skriver: Hvor lang tid giver i hj.Lavet kartoffelskiver vendt i olie og krydderi??
Tror jeg plejer at give dem omkring 1/2 time - men har faktisk aldrig taget tid. Jeg tager dem bare ud når de er færdige
/Fenja
det kommer jo an på hvor tykke de er jeg laver aldrig skiver men laver til små halve petit kartofler i ovnen og de skal have omkring 40min ved 180 grader
45min -60min
Jeg skærer kartoflerne (helst i tern eller både), smider dem i en pose med olie og krydderier og blander det godt. Alt efter størrelsen på kartoflerne giver jeg dem 40-60 minutter. Jeg kan allerbedst lide dem godt sprøde
Tak for svar
I aften står den på kartofler i skiver med olie og oregano, karbonader og salat bestående af noget så enkelt som salat, gul peber i strimler og gulerødder skåret i strimler med kartoffelskrælleren, dertil italiensk dressing
Stumpen skriver: Tak for svar I aften står den på kartofler i skiver med olie og oregano, karbonader og salat bestående af noget så enkelt som salat, gul peber i strimler og gulerødder skåret i strimler med kartoffelskrælleren, dertil italiensk dressing
Hvordan blev det søde?
Munder skriver: Hvordan blev det søde?
Det var bare rigtig lækkert BEGGE mine unger spiste endda kød
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128