endnu en.. hvad synes i om dette maleri??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. maj 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Jeg syntes faktisk også det er ret fedt og imponerende symmetrisk! Jeg syntes så det ku se fedt ud med en gammeldags ramme, med bløde mønstre på i sort! Håber det gir mening? Vh stine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. maj 2013

TbCp

Anonym skriver:

Har skrevet en tråd tidligere med et billede i brune farver...
Men vil gerne høre jeres mening om dette

Jeg kan faktisk rigtig godt lide det. Stenes der er lidt retro over det... Kommer til at tænke på sådan nogle kakkelborde som stod i mange hjem da jeg var barn  

Anmeld

2. maj 2013

Anonym trådstarter

nielsen80 skriver:

Syntes faktisk det er ret fedt. Jeg ville nok sætte en anden ramme på - evt en gammel sortbejset træramme.

Tak du har ret, kunne være fint med en anden ramme

Anmeld

2. maj 2013

Anonym trådstarter

Månsson skriver:

Jeg syntes det er fedt dog er farverne ALT for kedelige til mig.. Hvis det havde været i lime, turkis og en skrap gul eller sådan noget så hede jeg sagtens ku finde på at hænge det op

Tak er også selv til stærke farver, dette billede er lavet til en med grå og røde farver i stuen, derfor disse farver

Anmeld

2. maj 2013

Anonym trådstarter

StineW79 skriver:

Jeg syntes faktisk også det er ret fedt og imponerende symmetrisk! Jeg syntes så det ku se fedt ud med en gammeldags ramme, med bløde mønstre på i sort! Håber det gir mening? Vh stine

Mange tak jo det giver mening, tror også det vil se godt ud

Anmeld

2. maj 2013

Anonym trådstarter

TbCp skriver:

Jeg kan faktisk rigtig godt lide det. Stenes der er lidt retro over det... Kommer til at tænke på sådan nogle kakkelborde som stod i mange hjem da jeg var barn  

Tak skal du have .. Ja de kunne det faktisk godt ligne

Anmeld

2. maj 2013

L&V

Anonym skriver:

Tak er også selv til stærke farver, dette billede er lavet til en med grå og røde farver i stuen, derfor disse farver

Så er det jo som det ska være

Anmeld

2. maj 2013

Anonym trådstarter

Månsson skriver:

Så er det jo som det ska være

Nemlig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.