Inspiration - citater

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

528 visninger
7 svar
6 synes godt om
2. maj 2013

**Ønskebabyen

Jeg overvejer at pifte vores stue lidt op derhjemme, med nogle hjemmelavede "billeder".

Det jeg har i tankerne er at jeg køber en masse sorte rammer i IKEA, og så vil jeg i rammerne sætte et hvidt stykke papir med et citat eller andet på.

Men jeg er bare lidt blank overfor hvad det skal være?

Den eneste jeg er sikker på jeg vil have op er et stykke papir hvor jeg skriver : shit happens - og hænger det op på hovedet Synes den er så god!
men mangler inspiration til nogle flere, så har du en god ide så lad mig endelig høre

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. maj 2013

Karina84

Hmm der er jo mange 

Og det kommer an paa hvad du er til jo, men f.eks. er der de gode Forrest Gump citater (Life is like a box of.... osv. og hvor shit happens vel egentlig ogsaa er med i &nbsp

Og saa blev jeg saa lige blank igen, men ellers prøv at søg paa nettet, der findes mange sider der har samlet en masse fede citater. Du kan ogsaa prøve at søge paa stickers.

Jeg har tit siddet og søgt nettet tynd efter det 

Anmeld

2. maj 2013

**Ønskebabyen

Karina84 skriver:

Hmm der er jo mange 

Og det kommer an paa hvad du er til jo, men f.eks. er der de gode Forrest Gump citater (Life is like a box of.... osv. og hvor shit happens vel egentlig ogsaa er med i &nbsp

Og saa blev jeg saa lige blank igen, men ellers prøv at søg paa nettet, der findes mange sider der har samlet en masse fede citater. Du kan ogsaa prøve at søge paa stickers.

Jeg har tit siddet og søgt nettet tynd efter det 

Det tror jeg da helt sikkert jeg lige skal forsøge mig med Tusind tak for input

Anmeld

2. maj 2013

Hvem?

Jeg overvejer at pifte vores stue lidt op derhjemme, med nogle hjemmelavede "billeder".

Det jeg har i tankerne er at jeg køber en masse sorte rammer i IKEA, og så vil jeg i rammerne sætte et hvidt stykke papir med et citat eller andet på.

Men jeg er bare lidt blank overfor hvad det skal være?

Den eneste jeg er sikker på jeg vil have op er et stykke papir hvor jeg skriver : shit happens - og hænger det op på hovedet Synes den er så god!
men mangler inspiration til nogle flere, så har du en god ide så lad mig endelig høre

Har en til køkkenet, hvor der står;

-"Jeg har det seneste stykke tid omlagt min kost, nu befinder sovsen sig på højre siden af tallerknen istedet for venstre!

Ellers kan jeg li komme på:

-"My house was clean last week, sorry you missed it"

"Modvind er en god ting - når man skal den anden vej"

"Live simply, Laugh often - Love deeply"

"Hvis man tror på Odin og Thor, er folk ved at dø af grin - Men det er helt ok at tro på en mand, der lavede vand om til vin og gik på en sø" (Mads Mikkelsen)

Tror det var det jeg li havde i kraniet på nuværende tidspunkt..

Anmeld

2. maj 2013

**Ønskebabyen

Hvem? skriver:

Har en til køkkenet, hvor der står;

-"Jeg har det seneste stykke tid omlagt min kost, nu befinder sovsen sig på højre siden af tallerknen istedet for venstre!

Ellers kan jeg li komme på:

-"My house was clean last week, sorry you missed it"

"Modvind er en god ting - når man skal den anden vej"

"Live simply, Laugh often - Love deeply"

"Hvis man tror på Odin og Thor, er folk ved at dø af grin - Men det er helt ok at tro på en mand, der lavede vand om til vin og gik på en sø" (Mads Mikkelsen)

Tror det var det jeg li havde i kraniet på nuværende tidspunkt..

De er super gode de to - dem vil jeg klart skrive på listen

Anmeld

2. maj 2013

Putomanen

En lille hjemmelavet som jeg fandt på i dag:
En cookie om dagen holder fedtet på bagen

Anmeld

2. maj 2013

**Ønskebabyen

Putomanen skriver:

En lille hjemmelavet som jeg fandt på i dag:
En cookie om dagen holder fedtet på bagen

hahahahahahaha, den var god Men nok desværre ikke liiiige sådan nogen jeg er ude efter

Anmeld

2. maj 2013

Putomanen

hahahahahahaha, den var god Men nok desværre ikke liiiige sådan nogen jeg er ude efter

Jeg gik også og gnækkede over den for mig selv, da jeg fandt på den. og så er den jo sand
Jeg håber du finder nogle andre gode på nettet.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.