hud mod hud?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.157 visninger
5 svar
1 synes godt om
2. maj 2013

StudPsyk

Hvordan bærer i jer ad? I forhold til mælkebryster. Beholder i bhen på?

Jeg spørger fordi jeg lige nu ligger hud mod hud med James der sover på min mave. Jeg tog så min ammebh af også, fordi der alligevel er en del stof igen, og mine bryster føltes ikke vildt fyldte, så det kunne jeg jo godt.

Indtil jeg kunne mærke det prikkede lidt, det var så min nedløbsrefleks der blev aktiveret af det hud mod hud, og nu har jeg to våde pletter på min dyne. Suk! Hvad gør i? SynesDet mister lidt af charmen og hyggen hvis jeg skal beholde min bh på..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. maj 2013

stm2812

Janne T. skriver:

Jeg spørger fordi jeg lige nu ligger hud mod hud med James der sover på min mave. Jeg tog så min ammebh af også, fordi der alligevel er en del stof igen, og mine bryster føltes ikke vildt fyldte, så det kunne jeg jo godt.

Indtil jeg kunne mærke det prikkede lidt, det var så min nedløbsrefleks der blev aktiveret af det hud mod hud, og nu har jeg to våde pletter på min dyne. Suk! Hvad gør i? SynesDet mister lidt af charmen og hyggen hvis jeg skal beholde min bh på..

jeg havde en skjorte på der kunne knappes op, så den stadig kunne dække brysterne når de netop lækkede.  

Der er bare ikke noget mere lækkert end at mærkse sit lille barn så tæt på sig helt igennem fantastisk følelse

Anmeld

2. maj 2013

Faith

Jeg lå under dynen med Jonathan. Ham kun i ble og mig med helt bar overkrop. Det var den eneste måde han ville sove på. Så skiftede jeg bare sengetøj bagefter hvis det var alt for vådt af mælk

Anmeld

2. maj 2013

LilleChelle

Jeg har levet med mine ammebher på, siden jeg fødte (over 6 måneder nu). 

Jeg lækker desværre stadig ret meget, og skal stadig skifte ammeindlæg flere gange om dagen :/ 

Anmeld

4. maj 2013

tarkoflen

Jeg tager ammebh'en af, men jeg lækker heller ikke ret meget... Hvis jeg lige har ammet, har jeg lagt en ammeindlæg hen over brystet, men det er jo lidt bøvlet, hvis man ikke ligger relativt meget ned

Anmeld

4. maj 2013

anynom

Janne T. skriver:

Jeg plejede at lægge et par stofbleer hen over brysterne til at tage det værste

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.