Tobias 6 uger - lille update

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

449 visninger
2 svar
5 synes godt om
1. maj 2013

Tona

Så blev Tobias 6 uger. Han er simpelthen sådan en glad og nem dreng, med charmerende smil og glimt i øjnene. Hold nu op hvor jeg elsker ham

Amanda er så glad for ham og meget kærlig. Det virker som om hun syntes det er lidt hårdt pludselig at skulle dele vores opmærksomhed, men hun er meget begejstret for lillebror

Tobias blev målt i går og han er godt nok en stor dreng, for han måler 60 cm og vejer 6 kg  

Jeg har siddet i kørestol siden jeg var i 4 måned pga bækkenløsning. Nu er jeg ude af kørestolen igen og kan gå ture selv. Det gør godt nok ondt, men jeg kan! Det er fantastisk

Alt i alt går det hele så godt og det er jeg bare så glad for  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. maj 2013

Isabella_mor

Mor til Amanda og Tobias skriver:

Så blev Tobias 6 uger. Han er simpelthen sådan en glad og nem dreng, med charmerende smil og glimt i øjnene. Hold nu op hvor jeg elsker ham

Amanda er så glad for ham og meget kærlig. Det virker som om hun syntes det er lidt hårdt pludselig at skulle dele vores opmærksomhed, men hun er meget begejstret for lillebror

Tobias blev målt i går og han er godt nok en stor dreng, for han måler 60 cm og vejer 6 kg  

Jeg har siddet i kørestol siden jeg var i 4 måned pga bækkenløsning. Nu er jeg ude af kørestolen igen og kan gå ture selv. Det gør godt nok ondt, men jeg kan! Det er fantastisk

Alt i alt går det hele så godt og det er jeg bare så glad for  

det er dejligt at det hele bare kører fremad sådan skal det være. det med storesøster har jeg hørt skulle være meget normalt. det skal nok gå.  

men skal du da ikke liiiige dele et lille billede af den lille.... er jo nysgerrig og det hele.

Anmeld

7. maj 2013

Tona

Isabella_mor skriver:

det er dejligt at det hele bare kører fremad sådan skal det være. det med storesøster har jeg hørt skulle være meget normalt. det skal nok gå.  

men skal du da ikke liiiige dele et lille billede af den lille.... er jo nysgerrig og det hele.

Ja, det er bare så dejligt

Nej, jeg kan desværre ikke dele billede, for vi manden og jeg har bestemt at vi ikke ligger billeder af vores børn på nettet (og det er lidt fjollet for samtidig med er jeg så glad for at se jeres andres billeder)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.