Andre der har prøvet dette?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

908 visninger
10 svar
1 synes godt om
1. maj 2013

Svenne

Hej piger

Jeg har et lidt mærkeligt "problem" - jeg vil lige høre, om nogen af jer har oplevet noget lignende inden jeg kontakter min læge.

Jeg fødte for 3,5 uge siden en dejlig dreng.

Den sidste uges tid har jeg fået en underlig "sovende" fornemmelse i huden i den ene side. Det gør ikke ondt, men er selvfølgelig lidt en mærkelig fornemmelse.
Det er på maven, siden, hoften og nu også ned af låret.

Hvad søren kan det være?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. maj 2013

SKR

Det har jeg ikke hørt om før. Jeg ville kontakte lægen i morgen, hvis det var mig.

Anmeld

1. maj 2013

Pägen

Fik du epidural?

Anmeld

1. maj 2013

Svenne

Pägen skriver:

Fik du epidural?

Nej det gjorde jeg ikke.

Jeg fik ingen smertelindring - min fødsel gik meget meget hurtig!

Anmeld

1. maj 2013

Pägen

Nej det gjorde jeg ikke.

Jeg fik ingen smertelindring - min fødsel gik meget meget hurtig!

Ville tage til lægen med det samme...

Det kan godt være en blodprop, uden at skulle skræmme dig...

Anmeld

1. maj 2013

Pikku Myy

Svenne skriver:

Hej piger

Jeg har et lidt mærkeligt "problem" - jeg vil lige høre, om nogen af jer har oplevet noget lignende inden jeg kontakter min læge.

Jeg fødte for 3,5 uge siden en dejlig dreng.

Den sidste uges tid har jeg fået en underlig "sovende" fornemmelse i huden i den ene side. Det gør ikke ondt, men er selvfølgelig lidt en mærkelig fornemmelse.
Det er på maven, siden, hoften og nu også ned af låret.

Hvad søren kan det være?

Det kunne være noget der trykker på/irriterer dine nerver. Din beskrivelse af området kunne godt svare til de segmenter nerverne er delt op i. Det kan både være alvorligt eller helt igennem harmløst.

Hvis jeg var dig ville jeg kontakte lægen. Hellere en gang for meget end en gang for lidt.

Anmeld

2. maj 2013

Svenne

Pägen skriver:

Ville tage til lægen med det samme...

Det kan godt være en blodprop, uden at skulle skræmme dig...

Det håber jeg godt nok ikke

Det er kun "huden" der "sover" - virkelig mærkeligt..

Anmeld

2. maj 2013

Svenne

Pikku Myy skriver:

Det kunne være noget der trykker på/irriterer dine nerver. Din beskrivelse af området kunne godt svare til de segmenter nerverne er delt op i. Det kan både være alvorligt eller helt igennem harmløst.

Hvis jeg var dig ville jeg kontakte lægen. Hellere en gang for meget end en gang for lidt.

Tak for svar.

Jeg har fået en tid ved lægen i morgen.

Jeg håber, det er harmløst. Men det er bare som om det breder sig i stedet for at forsvinde..

Anmeld

2. maj 2013

Pikku Myy

Svenne skriver:

Tak for svar.

Jeg har fået en tid ved lægen i morgen.

Jeg håber, det er harmløst. Men det er bare som om det breder sig i stedet for at forsvinde..

Min kæreste havde noget tilsvarende på det ene ben en gang. Han var til en masse undersøgelser, men de endte med at konkludere at det var en virus der havde sat sig i nerverne. Det gik over efter et godt stykke tid.

Håber på det bedste!

Anmeld

2. maj 2013

Svenne

Pikku Myy skriver:

Min kæreste havde noget tilsvarende på det ene ben en gang. Han var til en masse undersøgelser, men de endte med at konkludere at det var en virus der havde sat sig i nerverne. Det gik over efter et godt stykke tid.

Håber på det bedste!

Tak for svar.

Jeg håber det er noget lignende det så.. Er lidt spændt på hvad lægen siger - jeg orker bare ikke en masse undersøgelser nu med et lille spædbarn..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.