Størrelse på børneværelser?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.818 visninger
8 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
1. maj 2013

Tulle28

Vi er ved at kigge på hus og har fundet et, vi synes er interessant. Der er 3 værelser på 1. sal, heraf skal 2 være børneværelser. Det ene er ca. 6 m2 og det andet er ca. 9 m2. Det lyder af lidt synes jeg, men rummene virker OK i størrelsen, når man står i dem.

Hvor store er jeres børneværelser?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. maj 2013

Masig

Tulle28 skriver:

Vi er ved at kigge på hus og har fundet et, vi synes er interessant. Der er 3 værelser på 1. sal, heraf skal 2 være børneværelser. Det ene er ca. 6 m2 og det andet er ca. 9 m2. Det lyder af lidt synes jeg, men rummene virker OK i størrelsen, når man står i dem.

Vores børneværelser er ca. 13 kvm... Og der er rimelig meget plads synes jeg, så 9 kvm er da ok, 6 bliver måske lidt lille, men kan sikkert sagtens gøres fedt...

Anmeld

1. maj 2013

Tulle28

Masig skriver:

Vores børneværelser er ca. 13 kvm... Og der er rimelig meget plads synes jeg, så 9 kvm er da ok, 6 bliver måske lidt lille, men kan sikkert sagtens gøres fedt...

Ja det tænker jeg også... Det er mere når de bliver større, det måske bliver lidt trangt. Men måske er det bare hyggeligt at have en "hule"

Anmeld

1. maj 2013

PernilleogLouis

8 - syns det er småt så vi har bygget en hems på 200cm*140cm så hele gulvet er frit 

Anmeld

1. maj 2013

Fenja09

Tulle28 skriver:

Vi bor i et stort hus, men børneværelserne er enormt små - tror vores datters værelse er 10 kvm og hun kan ikke have alle sine ting derinde, så vi har en hel del i stuen. Vi får et lille problem når hun skal have jr. seng, for vi aner ikke hvor den skal stå henne. Hun har lige nu et puslebord, en kommode med 3 skuffer og en lille reol med skuffer til hendes legetøj og så er der faktisk ikke mere plads. Hendes seng står inde ved os.

Hvis jeg skulle og kigge på nyt hus ville jeg bestemt priortere et stort børneværelse, medmindre man er villig til at lade barnet få soveværelset som oftest er større end børneværelser.

/Fenja

Anmeld

1. maj 2013

nielsen80

Tulle28 skriver:

Vores er på 12kvm - har set børneværelser på 6 og 9 kvm, som var en del federe end vores. Tror man kan gøre meget med kreativ indretning!

Anmeld

1. maj 2013

Masig

Tulle28 skriver:

Ja det tænker jeg også... Det er mere når de bliver større, det måske bliver lidt trangt. Men måske er det bare hyggeligt at have en "hule"

Ja det er rigtigt, men mon ikke man kan finde en løsning...

Anmeld

1. maj 2013

dorthemus

Tulle28 skriver:

Runas værelse er 18-20 m2 stort så hun har lejlighedens andet største rum...heldige asen

Anmeld

1. maj 2013

Francisca

Tulle28 skriver:

Vores datter har et værelse på ca. 8kvm og vi skal finde noget større da det er for småt. Det fungere og jeg har indrettet det rigtig hyggeligt men når hun bliver større er det behov for mere plads. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.