Børn til bryllup

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. maj 2013

Mor til Ella

Lunae skriver:

Kæresten og jeg skal giftes og sad lige og snakkede gæsteliste!

Vi er i tvivl om, om der skal inviteres børn eller ej!

Hvad gjorde i? Eller hvad ville i gøre?

Vi holder bryllup om 14 dage... 

Og har ikke inviteret et eneste barn med, vores egen skal med i kirken kl 15 og bliver derefter hentet af en barnepige. Gæsternes børn er også velkomne om dagen.

Jeg synes ikke bryllup og børn hører sammen, hvis man hvertfald vil have en festlig aften, hvor mødrene ikke render efter børn hele tiden... 

Den eneste undtagelse jeg ville tage højde for er hvis en mor stadig ammer, det kan man naturligvis ikke skille ad

Men hos mig er bryllup en voksenfest.....

God fest

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. maj 2013

modesty

Det kommer jo fuldstændig an på hvilken slags bryllup I skal holde.

Men jeg går næsten ud fra at I mener en middag med efterfølgende fest? Så synes jeg godt at man kan frabede sig børn.

Den eneste grund til at "diskriminere" mellem børnene, er for mig at se alder - altså at en 14-årig jo godt kan være sent oppe og derfor med om aftenen, hvilket de små måske ikke kan. Jeg synes at det er virkelig dårlig stil at sige at f.eks familiens børn må komme med, men ikke vennernes, eller noget i den stil.

Anmeld

6. maj 2013

Malene76

Vi blev gift i 2010, inden vi fik Felix. Vi inviterede uden børn, fordi vi gerne ville have at folk var nærværende og havde en sjov aften sammen med os. Vi var lidt spændte på om nogen blev stødt, men flere synes faktisk det var dejligt der ikke skulle børn med, fordi de netop tidligere havde haft deres børn med til et bryllup og faktisk var gået glip af rigtig meget fordi børn jo naturligt kræver opmærksomhed. Jeg ville ikke vælge at tage Felix med til brylluppet de næste mange år, nok heller ikke selvom han var inviteret. Jeg synes ikke det er en fest for børn med mindre det er et MEGET afslappet bryllup. Jeg vil meget hellere være tilstede og fejre værtsparret og nyde aftenen med min mand. Jeg ville igen inviterer uden børn, og jeg ville få Felix passet hvis vi selv skulle giftes igen.

KH Malene

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.