Johannes arv fra Oldemor

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

714 visninger
8 svar
12 synes godt om
1. maj 2013

Troldemommi

Min mands mormor døde for et par uger siden i en høj alder af 92 år, det er jo sørgeligt men jo naturligt, vi har så været ved at gøre hendes bo op, og vi har arvet en halskæde med et smukt lille guldkors i.

Vi har så besluttet at den skal Johanne have når hun skal konfirmeres, syntes i ikke det er en fin gave at få som konfirmand?

Så nu kan det godt blive år 2025  hahaha

Monica  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. maj 2013

o1Mutte

Monica P skriver:

Min mands mormor døde for et par uger siden i en høj alder af 92 år, det er jo sørgeligt men jo naturligt, vi har så været ved at gøre hendes bo op, og vi har arvet en halskæde med et smukt lille guldkors i.

Vi har så besluttet at den skal Johanne have når hun skal konfirmeres, syntes i ikke det er en fin gave at få som konfirmand?

Monica  

Jo, DET synes jeg

Ville selv, været blevet vildt glad for sådan en gave

Anmeld

1. maj 2013

Troldemommi

o1Mutte skriver:

Jo, DET synes jeg

Ville selv, været blevet vildt glad for sådan en gave

det ville jeg også, så håber jeg bare hun bliver en ung kvinde der tror på gud, ellers må vi gå i tænkeboks

Monica

Anmeld

1. maj 2013

o1Mutte

Monica P skriver:

det ville jeg også, så håber jeg bare hun bliver en ung kvinde der tror på gud, ellers må vi gå i tænkeboks

Monica

Jeg tror ikke synderligt meget på gud, men fik et kors i morgen gave, og det har jeg endnu Bruger det dog ikke, men gemmer det

Anmeld

1. maj 2013

Miss Kat

Monica P skriver:

Monica

Det synes jeg nu ikke, betyder så meget. Også selvom hun vil nonfirmeres, er skønheden i gaven jo helt klart at det er et arvestykke fra hendes oldemor, frem for at det lige er symbolet i sig selv.... synes jeg i hvert fald.

Anmeld

1. maj 2013

Troldemommi

Miss Kat skriver:

Det synes jeg nu ikke, betyder så meget. Også selvom hun vil nonfirmeres, er skønheden i gaven jo helt klart at det er et arvestykke fra hendes oldemor, frem for at det lige er symbolet i sig selv.... synes jeg i hvert fald.

Ja at modtage en gave ens Oldemor har båret hver dag i mange mange år vil da have stor betydning, også selvom hun slet ikke kan huske hende til den tid

Monica

Anmeld

1. maj 2013

LilleLene

Monica P skriver:

Monica

jeg tror ikke på gud, men jeg går med mit kors jeg fik i dåbsgave HVER dag, det smykke betyder alt for mig

så selv hvis hun vil nonfirmeres kan i stadig godt give det

Anmeld

1. maj 2013

stm2812

Monica P skriver:

Monica  

Synes det er en virkelig smuk tanke og sådan en ville jeg selv have elsket at få til min konfirmation. 

Anmeld

1. maj 2013

LilleLene

Monica P skriver:

Monica

* og når det er en ting af så meget betydning, det var noget andet hvis i bare købte et kors til hende

min søster fik et armbånd af min mormor, som var fra min oldemor, min søster var 2 da hun døde, så hun kan ikke huske hende, men hun går stadig med armbåndet hver dag og har gjort det siden hun fik det i 2002

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.