Hej piger.
Håber i kan hjælpe mig.. Står i en rigtig dum situation og er blevet gravid. Er ca 6 uger henne efter min egen beregning. Jeg fødte og ikke ret lang tid siden og fandt ud af at jeg var gravid dagen før jeg have en tid til spiraloplægning

Virkelig no held

Det er sådan at jeg skal få taget en abort da for det første jeg og mandens forhold ikke kører, og har stadig en lille baby at jeg ikke har overskuddet. Jeg vil gerne have foretaget en abort p¨å en privatklinik og i den helt anden by som nogle bekendte bor. Dvs at min mand ikke må vide da da han ikke går med til en abort. Men det er altså mig der har oplevet frygtelig gravditiet med ham første gang

Er blevet slået og havde det mega dårligt pga. så vil ikke opleve det igen. Og vil have aborten overstået hurtigst muligst så jeg kan have overskud til at ordne nogle ting så jeg kan gøre det forbi

Det er skide svært det her, men andet er der ikke at gøre.
Så plsss piger er der nogle der kender nogle steder i kolding eller fredericia som foretager en kirugisk abort uden henvisning fra egen læge ? Kan ikke nå at tage til egen læge for at få henvisning da jeg regner med at tage afsted imorgen.
Måske en gynækolog eller en læge. Håber virkelig i kan hjælpe.. Iiiih hvor er det svært
Anmeld