Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Ligger hjemme og er syg. Har testdag på lørdag (tror jeg - grundet en meget uregelmæssig mens, meN det Passer vidst ca med at jeg havde æl for14 dage siden) . Prøvede at teste i dag, men den var bragende negativ. Regnede heller ikke med noget, men efter vi har prøvet på at få nr 2 barn i snart halvanden år, føler jeg snart jeg må opgive!
det gør simpelthen for ondt efterhånden
Selv de måneder der har været meget at se til og vi har prøvet ikke at fokusere for meget på det har der ikke været gevinst. Øv!!
Havde lige brug for at komme ud med lidt
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: Ligger hjemme og er syg. Har testdag på lørdag (tror jeg - grundet en meget uregelmæssig mens, meN det Passer vidst ca med at jeg havde æl for14 dage siden) . Prøvede at teste i dag, men den var bragende negativ. Regnede heller ikke med noget, men efter vi har prøvet på at få nr 2 barn i snart halvanden år, føler jeg snart jeg må opgive! det gør simpelthen for ondt efterhånden Selv de måneder der har været meget at se til og vi har prøvet ikke at fokusere for meget på det har der ikke været gevinst. Øv!! Havde lige brug for at komme ud med lidt
Ville bare gi et
Møllerpigen:-) skriver: Ville bare gi et
Tak for det havde aldrig troet vi skulle kæmpe så meget for det her 2. Gang
Hvordan blev du gravid 1 gang?
Tænker at du kan have PCO? Og at du så er blevet spontant gravid første gang. En meget uregelmæssig menstruation er jo det klassiske tegn på PCO..
Stort kram til dig ihvertfald
Chewy skriver: Hvordan blev du gravid 1 gang? Tænker at du kan have PCO? Og at du så er blevet spontant gravid første gang. En meget uregelmæssig menstruation er jo det klassiske tegn på PCO.. Stort kram til dig ihvertfald
Det var ikke planlagt første gang. Var på ppiller der. jeg tror min cyklus er ved at finde sig selv. den har varieret mellem 31-48 dage over 1.5år, men de sidste tre gange har den ligger på henholdsvis 2*33 og så 31 dage. Og denne gang skulle det gerne ca passe med 31 dage igen. Lægen ville have mig på ppiller igen i et halvt års tid, fordi hun mente det var det der kunne gøres for at rette op på mine hormoner og det føler jeg bare ikke er en mulighed. Men håber så miN krop er begyndt at blive 'normal' igen nu her.
har haft mistænkt det kunne være pco, men fik af vide at så havde det nærmest været umuligt at lave et barn på ppiller før.
og tusind tak for kram. Lige hvad jeg har brug for
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128