Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Krussedulle skriver: Ja, jeg vil egentlig bare heppe på dig og supermanden! Hep hep! Jeg håber sådan for dig at du får ham ud i dine arme i dag!
Ja, jeg vil egentlig bare heppe på dig og supermanden! Hep hep! Jeg håber sådan for dig at du får ham ud i dine arme i dag!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeg har fået lov at svare på denne tråd, så her kommer en ultra kort update:
Kamilla har haft tiltagende veer i nogle timer nu, men JM regner ikke med at supermanden vil have fødselsdag før imorgen (:
M (: skriver: Jeg har fået lov at svare på denne tråd, så her kommer en ultra kort update: Kamilla har haft tiltagende veer i nogle timer nu, men JM regner ikke med at supermanden vil have fødselsdag før imorgen (:
Maja84 skriver: Uh hep hep hep, 2 maj er også en dejlig dag... Sender masser af ve-støv
Uh hep hep hep, 2 maj er også en dejlig dag... Sender masser af ve-støv
Hihi ja, og det der med at føde på termin er så opreklameret..
Krussedulle skriver: Ej hvor dejligt at du kommer med update Jamen så fortsætter vi med at krydse fingre og heppe!
Ej hvor dejligt at du kommer med update Jamen så fortsætter vi med at krydse fingre og heppe!
Det var da så lidt! (:
God idé; tror hun har brug for lidt god energi og al den ve-støv der kan fremsendes med ekspres-fart!
M (: skriver: Det var da så lidt! (: God idé; tror hun har brug for lidt god energi og al den ve-støv der kan fremsendes med ekspres-fart!
Krussedulle skriver: Det er jo perfekt! Der er ikke andet end god karna, positiv energi og MASSER af ve-støv i den her tråd!
Det er jo perfekt! Der er ikke andet end god karna, positiv energi og MASSER af ve-støv i den her tråd!
Ja, man kan da godt blive lidt misundelig på såan en tråd!
M (: skriver: Hihi ja, og det der med at føde på termin er så opreklameret..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128