En lille leg - Hvis der dog er nogen som er friske på det???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. oktober 2009

anna-jonas

kitty skriver:

strøm-pe-sokker

sokke-øl

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. oktober 2009

otlitrom

Anna-jonas skriver:

sokke-øl

øl-kapsel

Anmeld

15. oktober 2009

Ni-ko-li-ne

kitty skriver:

øl-kapsel

kapsel-endoskopi

Anmeld

15. oktober 2009

Neki

Endoskopi - Atlas

Anmeld

15. oktober 2009

anna-jonas

Neki skriver:

Endoskopi - Atlas

Øhhhhhh.................hvad er det??? Endoskopi er en undersøgelse med kikkert..........................f.eks af tarmen eller andet. Det er der vist ikke lavet et atlas over................Griner.

Tillader mig at skrive endoskopi-undersøgelse.

Anmeld

15. oktober 2009

Neki

haha...ja det ved jeg...har selv prøvet det...men prøv at google det, er en samling af endoskopi-undersøgelsesbilleder....Lækkert ikke!?

Anmeld

15. oktober 2009

anna-jonas

Neki skriver:

haha...ja det ved jeg...har selv prøvet det...men prøv at google det, er en samling af endoskopi-undersøgelsesbilleder....Lækkert ikke!?

Kalder de det virkelig et ATLAS??? Jamen, for hulen...................."hvor går rejsen hen fru Jensen..................hhhmmmm...............lad os lige kigge i atlasset!!"

Anmeld

15. oktober 2009

JustAnotherName

Anna-jonas skriver:

Kalder de det virkelig et ATLAS??? Jamen, for hulen...................."hvor går rejsen hen fru Jensen..................hhhmmmm...............lad os lige kigge i atlasset!!"

hahaha....    

Anmeld

15. oktober 2009

Neki

Anna-jonas skriver:

Ha ha ha....ja det lyder ret underligt...kiggede også lige en ekstra gang...og det er da vist en rejse man ikke har lyst til at tage!!!!

Anmeld

16. oktober 2009

Mira0911

Neki skriver:

Endoskopi - Atlas

Atlas - Bog?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.