Prøvet at være for følelsespræget til mens vil komme?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

955 visninger
11 svar
3 synes godt om
30. april 2013

Nikipigen

Hej. 

Jeg er nu 4+3 henne, hvis jeg skulle være så heldig at være gravid, men jeg begynder at tvivle på det selv om jeg ikke har fået min mens endnu. 

derfor kunne det være dejligt, hvis i ville dele jeres oplevelser med mig. Især dem, hvis i har prøvet virkelig at tro i var gravide, og derfor var så følelsesmæssigt påvirket, at mens udeblev. 

Fordi jeg tror, at jeg ikke er gravid nu er, at jeg ikke rigtig har nogle symptomer mere og jeg går og er blevet stresset over at håbe på en positiv test. Det eneste jeg har tilbage af symptomer er, at jeg er oppustet og har haft mens agtige smerter siden i fredags. 

jeg håber på, at i vil dele jeres historie med mig, så jeg kan få lidt ro på, så min mens kan komme. det ville være dejligt at slippe for mens smerter dagen lang og få ro på følelserne igen  

det er også dejligt at høre, at man nok ikke er alene om den situation.  

på forhånd tusind tak 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. april 2013

Manna

Hej

Jamen, hvornår skulle din mens være kommet?
Det lyder somom, den skulle have været der og så kan du jo tage en graviditetstest.

Har du prøvet at teste?

Manna

Anmeld

30. april 2013

isabellasmor

Nikipigen skriver:

Hej. 

Jeg er nu 4+3 henne, hvis jeg skulle være så heldig at være gravid, men jeg begynder at tvivle på det selv om jeg ikke har fået min mens endnu. 

derfor kunne det være dejligt, hvis i ville dele jeres oplevelser med mig. Især dem, hvis i har prøvet virkelig at tro i var gravide, og derfor var så følelsesmæssigt påvirket, at mens udeblev. 

Fordi jeg tror, at jeg ikke er gravid nu er, at jeg ikke rigtig har nogle symptomer mere og jeg går og er blevet stresset over at håbe på en positiv test. Det eneste jeg har tilbage af symptomer er, at jeg er oppustet og har haft mens agtige smerter siden i fredags. 

jeg håber på, at i vil dele jeres historie med mig, så jeg kan få lidt ro på, så min mens kan komme. det ville være dejligt at slippe for mens smerter dagen lang og få ro på følelserne igen  

på forhånd tusind tak 

Har prøvet det et par gange.. uden at være gravid  Men kan så heller ikke regne med min mens har jeg fundet ud af... 

Men altså, ja, jeg har 2 gange inde for kort tid haft alle symptomerne.. men ingen baby her... såå.. 

Og hører faktisk tit om det.. der skal bare ikke meget til før at mens udebliver og ønske symptomerne kommer.. 

Anmeld

30. april 2013

isabellasmor

Nikipigen skriver:

Hej. 

på forhånd tusind tak 

Men  For at du snart kan teste positiv 

Anmeld

30. april 2013

Nikipigen

Manna skriver:

Hej

Jamen, hvornår skulle din mens være kommet?
Det lyder somom, den skulle have været der og så kan du jo tage en graviditetstest.

Har du prøvet at teste?

Manna

Min mens skulle være kommet i lørdags, men intet tyder på at den er på vej :/ 

jeg har testet hver morgen siden i lørdags og de har alle været så negative som en test kan være. Desværre

derfor ville det være dejligt hvis min mens bare gad og komme, så følelserne kan få lidt ro på igen. 

Anmeld

30. april 2013

Nikipigen

isabellasmor skriver:

Har prøvet det et par gange.. uden at være gravid  Men kan så heller ikke regne med min mens har jeg fundet ud af... 

Men altså, ja, jeg har 2 gange inde for kort tid haft alle symptomerne.. men ingen baby her... såå.. 

Og hører faktisk tit om det.. der skal bare ikke meget til før at mens udebliver og ønske symptomerne kommer.. 

Tænkte sådan lidt til at starte med, "argh det der med udebleven mens, det sker ikke for mig", men jo, det sker også for mig. :/ øv. 

Men dejligt at høre, at man ikke er den eneste. ikke fordi jeg håber, at det skal være sådan for andre, men det gør en lidt mere tryg. 

Anmeld

30. april 2013

Manna

Nikipigen skriver:

Min mens skulle være kommet i lørdags, men intet tyder på at den er på vej :/ 

jeg har testet hver morgen siden i lørdags og de har alle været så negative som en test kan være. Desværre

derfor ville det være dejligt hvis min mens bare gad og komme, så følelserne kan få lidt ro på igen. 

Øv ja så kan jeg godt forstå du er frustreret og har behov for at tænke på noget andet.
Jeg har også et par gange gået over tiden.
Men efter jeg har kigget grundigt på min mens kalender er det blevet lidt mindre end jeg troede.
Min mens er lidt lang tid om at komme i gang. Hvis jeg tager fra første dag jeg har bare lidt lyserødt på papiret passer tallene ikke. Men det gør de hvis jeg venter med at tælle fra den rigtig går i gang.
Hvordan starter din mens og hvordan tæller du`
?

Anmeld

30. april 2013

Nikipigen

Jeg plejer at være så heldig, at min cyklus er 28 dage, så jeg plejer at være nem at regne med. Jeg har prøvet at gå en dag over tid og der blev det også mega meget på en gang. 

Denne gang var jeg ikke i tvivl om, hvornår jeg havde ægløsning (13/4), og ca. 8 dage efter fik jeg noget brunligt udflåd i to dage, hvorefter det stoppede. Troede det var mens dengang, men der kom aldrig mere og det var gammelt blod. Sorry for detaljerne. 

jeg plejer at tælle fra første mensdag til første mensdag, dog var sidste periode meget mærkelig og derfor tror jeg det kan være et eller andet i kroppen. Jeg havde mens i tre uger sidst, virkelig irriterende derfor er jeg meget i tvivl om denne cyklus + vi sex'ede meget i denne periode. 

Anmeld

1. maj 2013

Nikipigen

Andre der har prøvet det og vil dele hvad der gik gennem hovedet i den tid? 

Anmeld

1. maj 2013

Øst

Nikipigen skriver:

Andre der har prøvet det og vil dele hvad der gik gennem hovedet i den tid? 

Da vi lavede vores datter tog det 6 cyklus'er og husker at jeg een gang gik 3 uger over tid. Jeg var 100% sikker på at jeg var gravid og gik og glædede mig til den dag jeg kunne teste positiv. Jeg var oppustet, havde kvalme og utroligt mange mens smerter. Da jeg så  begyndte at bløde blev jeg så ked af det at jeg blev hjemme fra arbejde i 2-3 dage  Jeg kunne næsten ikke andet end at græde!

Nu er vi begyndt igen og har det fint indtil en uge efter at jeg ved jeg har haft ægløsning. Så blir jeg nervøs og spændt og kan ikke tænke på andet. Jeg tester før tid og blir igen ked når den er negativ  Ved simpelthen ikke hvorn man får tankerne væk...

Hvis der er nogen der har gode råd så må de rigtig gerne sige til  Det er næsten ikke til at bære at man skal igennem det så mange gange.. og 6 cyklus'er er jo ingenting!! Kan slet ik forestille mig hvordan, dem der har svært ved det, har det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.