Jeg er lige ano. Ikke fordi i ikke må vide hvem jeg er, men fordi jeg ikke vil kunne Googles af familien
.
Sagen er den at jeg er så træt af konkurrence, og jalousi i min svigerfamilie.
Manden og jeg har en datter på 2 1/2. Min svigerinde og hendes mand har et barn på 5 og en på 2 1/2 altså vores barn og deres yngste er jævnaldrende
.
Deres yngste har altid været langt foran vores datter, specielt fordi h*n har den store at lære fra, og h*n er født til termin. Vores datter er født 5 uger før tid.
jeg har aldrig gået op i hvad min datter kunne før fætter/kusine, og gør det stadig ikke, for mit datter skal nok følge med, men tager måske lidt længere tid om det. Her i sidste uge begyndte min datter meget pludselig at afvise bleen fuldstændig
. Og der har været meget få uheld på den uge hun har haft den af nu
. I lørdags fortæller jeg stolt at hun jo var i gang med at smide bleen, og min svigerinde siger bare nå, og vender samtalen på noget andet
. Kun en uge inden havde hun selv siddet og snakket i lange baner om at deres yngste havde bedt om at komme på toilettet en gang, og nu smed h*n nok snart bleen... Dette er bare ikke sket.
Det er så tydeligt at mærke at min svigerinde er jaloux fordi deres ikke var den første, og det ikke var hende som skulle sige "det skal nok komme, det tager bare lidt tid." (Ikke fordi jeg har sagt det)
Det skal siges at der er mange andre episoder, end lige den her. den her er bare den seneste.
Jeg kan mærke jeg er ved at have fået nok, for alt hvad de laver, og har skal være større og bedre end vores
.
andre som har prøvet det, og hvad har i gjort. Jeg vil heller ikke skabe problemer i svigerfamilien
Anmeld