Aftensmad til mor & datter

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

922 visninger
6 svar
0 synes godt om
30. april 2013

HopinWishin

Bummelum jeg starter på job i morgen .. Jeg er hjemme kl 1720 tre dage i ugen, og min mand arbejder om aftenen.. Så aftensmaden skal egentlig kunne laves på 20 min ca....

Min datter er 8,5 mdr...

Har I nogle ideer til noget nemt, forholdsvist sundt og som min datter også kan spise!? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. april 2013

modesty

HopinWishin skriver:

Bummelum jeg starter på job i morgen .. Jeg er hjemme kl 1720 tre dage i ugen, og min mand arbejder om aftenen.. Så aftensmaden skal egentlig kunne laves på 20 min ca....

Min datter er 8,5 mdr...

Har I nogle ideer til noget nemt, forholdsvist sundt og som min datter også kan spise!? 

Kommer ikke lige med specifikke opskrifter, men kan anbefale at lave store portioner og fryse ned.

Diverse gryderetter og supper er gode til de små.  Hvis der er noget de ikke kan spise eller ikke er glade for, kan man bare sortere det fra. Og det meste kan blendes hvis det endelig er. Og deller, både af fisk og kød.

Anmeld

30. april 2013

B&J

hvornår møder du`?

for tænkte om det var noget du kunne lave ind du tog på arbejde???

Anmeld

30. april 2013

HopinWishin

modesty skriver:

Kommer ikke lige med specifikke opskrifter, men kan anbefale at lave store portioner og fryse ned.

Diverse gryderetter og supper er gode til de små.  Hvis der er noget de ikke kan spise eller ikke er glade for, kan man bare sortere det fra. Og det meste kan blendes hvis det endelig er. Og deller, både af fisk og kød.

God ide med gryderetter.. og fryser

- så kan jeg jo alt variere med ris, pasta og kartofler... 

Anmeld

30. april 2013

HopinWishin

B&J skriver:

hvornår møder du`?

for tænkte om det var noget du kunne lave ind du tog på arbejde???

Jeg tar afstes enten kl 8,30 eller 7,30... tror jeg må bruge fridagen indimellem..  

Anmeld

30. april 2013

B&J

HopinWishin skriver:

Jeg tar afstes enten kl 8,30 eller 7,30... tror jeg må bruge fridagen indimellem..  

øv hvor træls. men ja du må bruge dine fridage så er tærte jo super ide

Anmeld

30. april 2013

HopinWishin

B&J skriver:

øv hvor træls. men ja du må bruge dine fridage så er tærte jo super ide

Ja det kunne også være et hit  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.