Hjælp til gave idé..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

929 visninger
17 svar
5 synes godt om
30. april 2013

MyLove E

Godaften:-):-)

Jeg har brug for HJÆLP.. Min kære mand bliver 43 på næsten søndag og jeg er fuldstændig lost i hvad jeg skal købe til ham.
Han ønsker sig selvfølgelig ingenting. Jo starwars dvd boks som ikke kan købes mere og en gps som vi også ønsker os fælles. Det er os begge der ønsker os den lige meget så det vil jeg ikke købe..

Lidt kort om ham:

-Ude/natur menneske
-IKKE have menneske
-Stor musikfan
-Stor filmfan (men vi har omkring 1500 film)

HJÆLP hvad skal jeg købe. Han skal også ha en gave fra Elias:-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. april 2013

MyLove E

Tauf skriver:

Jeg har brug for HJÆLP.. Min kære mand bliver 43 på næsten søndag og jeg er fuldstændig lost i hvad jeg skal købe til ham.
Han ønsker sig selvfølgelig ingenting. Jo starwars dvd boks som ikke kan købes mere og en gps som vi også ønsker os fælles. Det er os begge der ønsker os den lige meget så det vil jeg ikke købe..

Lidt kort om ham:

-Ude/natur menneske
-IKKE have menneske
-Stor musikfan

Op:-)

Anmeld

30. april 2013

Janni.

Hvad med en kæreste aften? En tur ud at spise og i biografen bagefter?

Anmeld

30. april 2013

MyLove E

Janni. skriver:

Hvad med en kæreste aften? En tur ud at spise og i biografen bagefter?

Jo:-):-) Men.ville gerne give ham en gave...:-)

Anmeld

30. april 2013

MyLove E

Slet ikke andre... :-):-):-):-)

Anmeld

30. april 2013

khaleesi

Tauf skriver:

Lidt kort om ham:

-Ude/natur menneske
-IKKE have menneske
-Stor musikfan

Nogle flotte shox sko (hvis han går i sådan noget..)

Et nyt ur

Parfume

en fed halskæde 

En SSD harddisk 

Mediecenter (til alle jeres film)

Fleece trøje

En kasket

Måske nogle sjove figure fra hans yndlings film 

Held og lykke med jagtens, og tillykke med manden! 

Anmeld

30. april 2013

MortilElias2010

Tauf skriver:

Lidt kort om ham:

-Ude/natur menneske
-IKKE have menneske
-Stor musikfan

Fra Elias kunne han jo evt få: "Far fortæl" - om at fortælle sin livshistorie inden det er for sent  Så skulle der ske noget med ham, så har Elias sin helt egen personlige bog om sin far som barn, teenager, voksen, kærester og gode råd - han skal selv udfylde diverse 

Mmm fra dig... hvad med en kalender med billeder af dig? Eller et fotoalbum hvor der er billeder fra I mødtes  og til nu med Elias - jeres livshistorier knyttet sammen igennem billeder  

Anmeld

30. april 2013

khaleesi

Tauf skriver:

Lidt kort om ham:

-Ude/natur menneske
-IKKE have menneske
-Stor musikfan

Og lige en sjov gave måske fra din dreng af:

Hvis han har en yndlingsfilm som fx star wars eller andet, så lav et billede af jeres dreng i photoshop hvor han ligesom er i et star wars univers, eller ligner den person han er fan mest af, og så i en flot ramme..

Anmeld

30. april 2013

MyLove E

khaleesi skriver:

MåMa

Nogle flotte shox sko (hvis han går i sådan noget..)

Et nyt ur

Parfume

en fed halskæde 

En SSD harddisk 

Mediecenter (til alle jeres film)

Fleece trøje

En kasket

Måske nogle sjove figure fra hans yndlings film 

Held og lykke med jagtens, og tillykke med manden! 

Mange tak for ideer :-)

Anmeld

30. april 2013

MyLove E

MortilElias2010 skriver:

Fra Elias kunne han jo evt få: "Far fortæl" - om at fortælle sin livshistorie inden det er for sent  Så skulle der ske noget med ham, så har Elias sin helt egen personlige bog om sin far som barn, teenager, voksen, kærester og gode råd - han skal selv udfylde diverse 

Mmm fra dig... hvad med en kalender med billeder af dig? Eller et fotoalbum hvor der er billeder fra I mødtes  og til nu med Elias - jeres livshistorier knyttet sammen igennem billeder  

Tak for idé. Det er bare ikke mig sådan noget:-) Den fra Elias er måske en god idé:-):-):-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.