De unge mødre: lillesøster føder en dreng!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. april 2013

Juliekp

Faldt lige over det!

Malou Stellas 20-årige lillesøster har i søndags født en dreng

http://www.seoghoer.dk/Nyheder/FilmOgTv/Malou%20St ella%20er%20blevet%20moster.aspx

Ja ja, men hvorfor ikke?!

Synes ikke der er noget galt i at lillesøsteren får en lille baby dreng, jovist er hun ung, men da ikke så ung, der er da mange 20-årlige der får børn. 

Synes kun det er et problem hvis mormor skal passe ham lige så meget som hun passer Malou Stellas dreng. Håber da bare, at lillesøsteren kan være en lidt bedre mor overfor sin søn..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. april 2013

Sara.

Puha puha hvad?

20 år er der da mange herinde... Jeg selv var 21 da jeg fødte min datter. Mon ikke hun klarer det stille og roligt

Anmeld

30. april 2013

Krussedulle

MiichellaMalou skriver:

Man må håbe søsteren er bedre til at passe sit barn. Men nu er hun jo også det ældre end hvad Malou stella var

Man kan da håbe at hun er væsentlig mere ansvarlig!

Men Malou stella var jo også kun et barn, da hun fik ham!

Anmeld

30. april 2013

FrkZier

Krussedulle skriver:

Nej det skal der vist ikke

Håber da hun tager sig af sit eget barn og ikke bliver en Malou Stella-kopi!

jeg har lidt en fornemmelse af hun er mere moden end MS, nu kender jeg hende jo ikke - og det er begrænset hvad man har set til hende i tv osv, så jeg VED det ikke, det bare min fornemmelse ud fra de korte bekendtskaber man har stiftet med hende her og der i De unge mødre osv

jeg krydser ihvertfald fingre for det, ellers bliver mor-britta da sat på en prøve

Anmeld

30. april 2013

Krussedulle

Juliekp skriver:

Synes ikke der er noget galt i at lillesøsteren får en lille baby dreng, jovist er hun ung, men da ikke så ung, der er da mange 20-årlige der får børn. 

Synes kun det er et problem hvis mormor skal passe ham lige så meget som hun passer Malou Stellas dreng. Håber da bare, at lillesøsteren kan være en lidt bedre mor overfor sin søn..

Nej, det er skam fint at hun har fået en baby!

Jeg var 18

Men som du skriver! Håber hun selv tager sig af barnet!

Anmeld

30. april 2013

Krussedulle

Sara. skriver:

Puha puha hvad?

20 år er der da mange herinde... Jeg selv var 21 da jeg fødte min datter. Mon ikke hun klarer det stille og roligt

Puha?

Hendes alder er underordnet (ved godt jeg skrev 20-årige..)

Jeg var selv 18

Håber da at hun er voksen og ansvarlig, og ikke overlader det hele til sin mor!

Anmeld

30. april 2013

Krussedulle

FrkZier skriver:

jeg har lidt en fornemmelse af hun er mere moden end MS, nu kender jeg hende jo ikke - og det er begrænset hvad man har set til hende i tv osv, så jeg VED det ikke, det bare min fornemmelse ud fra de korte bekendtskaber man har stiftet med hende her og der i De unge mødre osv

jeg krydser ihvertfald fingre for det, ellers bliver mor-britta da sat på en prøve

Hun har da i hvert fald udtalt (i serien) at hvis hun blev ung mor, ville hun nok ikke melde sig til sådan et program..

Hun er garanteret en herlig ung kvinde og der var egentlig ikke noget fordømmende i det overhovedet.. Jeg så det bare lige og tænkte "nå ja"

Anmeld

30. april 2013

baby012

Det da dejligt for hende ..  

kan ikke se hvorfor hun skulle gå hen og lade moren passe barnet, bare fordi at søsteren gjorde  

så tillykke med den lille til hende 

Anmeld

30. april 2013

maria_wlt

Tauf skriver:

Jo Men 20år er jo ikke det samme som 15år.. Der er da mange 20årige her inde:-)

Jeg er ikke imod alderen, men familien viser ikke ligefrem ansvar..

Anmeld

1. maj 2013

EnGodMor

baby012 skriver:

Det da dejligt for hende ..  

kan ikke se hvorfor hun skulle gå hen og lade moren passe barnet, bare fordi at søsteren gjorde  

så tillykke med den lille til hende 

Jeg kunne ikke være mere enig.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.