Først i dag kom de...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

340 visninger
8 svar
0 synes godt om
30. juni 2009

Pia.

Men de faldt også på et tørt sted.... Endelig kom de pokkers sp penge... - så det var bare skønt....

Knus Pia...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juni 2009

Diana...

Ihh det var sgu da skønt og på tide. jeg gå os og venter på mine.

Anmeld

30. juni 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Yup - mine er også kommet...   HELE 854kr... weee...

Anmeld

30. juni 2009

Mira0911

Det var da dejligt... Så skal i rigtig ud og shoppe...

Anmeld

30. juni 2009

LotteGabriella

Pia. skriver:

Men de faldt også på et tørt sted.... Endelig kom de pokkers sp penge... - så det var bare skønt....

Knus Pia...

ååh hvor dejligt Har også lige tjekket vores og de er også kommet i dag,
jubiii

Anmeld

30. juni 2009

Guldet

Så fik jeg også en lille sjat penge.. Men lidt har også ret..

Anmeld

30. juni 2009

Louise mortil4

mine er også lige kommet idag, det er jo først 3 uger fra de har registreret vores blanketter at der inden for 3 uger kommer penge på kontoen, vore mit vedkommende gik der næsten 3 uger fra jeg havde sendt den til de registrede den også er der nu gået lige lidt over 14 dage. Reklamerne skjuler lidt det budskab sys jeg, de får det til at lyde som om det er 3 uger efter den er sendt.

Anmeld

30. juni 2009

Pia.

mortil4 skriver:

mine er også lige kommet idag, det er jo først 3 uger fra de har registreret vores blanketter at der inden for 3 uger kommer penge på kontoen, vore mit vedkommende gik der næsten 3 uger fra jeg havde sendt den til de registrede den også er der nu gået lige lidt over 14 dage. Reklamerne skjuler lidt det budskab sys jeg, de får det til at lyde som om det er 3 uger efter den er sendt.

Ja det har du ret i... talte også med dem og vidste at min var kørt så jeg fik lovning på inden for 14 dage efter at have talt med dem og der var så allerde gået 3 uger siden den var sendt ind... jeg sendte min ind den 2 juni og fik dem så i dag d. 30 juni .... Har enda fået mere end jeg havde regnet med - næsten 10.000 kr ekstra her den første det er bare fedt...

- stort smil fra Pia.

Anmeld

30. juni 2009

ekzunz

Der er også lige smuttet 29.500 ind på kontoen her idag....SKØNT! Det er ca. 2.500 mere end jeg havde regnet mig frem til, så det er jo en glædelig overraskelse.....Det er sgu bare surt at der så lige kom en eller anden åndsvag regning, så vi igen ikke får glæde af dem

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.