?narkose

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

332 visninger
6 svar
2 synes godt om
30. april 2013

Anonym trådstarter

Vil lige starte med at sige at jeg bor i udlandet, og at tingene maaske foregaar anderledes, end de maaske ville ske hjemme i DK.

Jeg har gaaet rundt med koensvorter i lang tid, og har faaet noget cream at smoere paa. Men de blev bare stoerre og stoerre.

Saa jeg skal have braendt dem. og havde valget om at komme under narkose eller ikke. Jeg valgte at komme under narkose.

Nu er mit spoergsmaal om hvordan det er ?

er man helt rundt paa gulvet, naar man vaagner op ? og hvordan foeles det ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. april 2013

Anonym trådstarter

ingen der har proevet det?

Anmeld

30. april 2013

frkanonym

Anonym skriver:

Vil lige starte med at sige at jeg bor i udlandet, og at tingene maaske foregaar anderledes, end de maaske ville ske hjemme i DK.

Jeg har gaaet rundt med koensvorter i lang tid, og har faaet noget cream at smoere paa. Men de blev bare stoerre og stoerre.

Saa jeg skal have braendt dem. og havde valget om at komme under narkose eller ikke. Jeg valgte at komme under narkose.

jeg har været i narkose. og jeg havde ingen bivirkninger. for mig var det ligesom at vågne op efter en lur

Anmeld

30. april 2013

FrkZier

Anonym skriver:

Det er MEGET forskelligt hvordan man reagere på narkose, jeg bliver personligt meget sløv og svimmel.. Andre er helt friske og andre bliver virkelig dårlige 

Anmeld

30. april 2013

Anonym trådstarter

FrkZier skriver:

Det er MEGET forskelligt hvordan man reagere på narkose, jeg bliver personligt meget sløv og svimmel.. Andre er helt friske og andre bliver virkelig dårlige 

for at jeg er en af dem der er friske bagefter

Anmeld

30. april 2013

FrkZier

Anonym skriver:

for at jeg er en af dem der er friske bagefter

Man kan ho håbe 

Anmeld

30. april 2013

Blirnokaldrigfru

Jeg følte mig svimmel, utilpas og fik ekstrem kvalme! Da jeg blev opereret fik jeg en masse til at tage kvalmen (jeg blev opereret i munden, så jeg måtte ikke bruge munden), Så ved ikke om alle kan få for kvalme.. Tror også at tiden man er i narkose har noget at sige.. Det du skal have ordnet tager måske max en time? Min operation tog 7 timer, så jeg fik jo også meget mere narkose end i forhold Til en times tid?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.