Kravle- gå sko?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

569 visninger
7 svar
3 synes godt om
30. april 2013

Chevro

Min søn er et af de børn som nærmest ikke kommer til at kravle! Han går med fodskamlen foran sig, IKEA stolen får også tur, når vi har den fremme (:

Nu vil jeg så ud og finde nogle gode sko til ham, men hvilket mærke og model? Han er snart 11 mdr.

Mine forældre går meget op i at vi køber det bedste han kan få, men dengang var det Bundgaard - aner jo intet om baby sko?

Så please hjælp (;

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. april 2013

MomInTheMaking

Chevro skriver:

Min søn er et af de børn som nærmest ikke kommer til at kravle! Han går med fodskamlen foran sig, IKEA stolen får også tur, når vi har den fremme (:

Nu vil jeg så ud og finde nogle gode sko til ham, men hvilket mærke og model? Han er snart 11 mdr.

Mine forældre går meget op i at vi køber det bedste han kan få, men dengang var det Bundgaard - aner jo intet om baby sko?

Så please hjælp (;

Jeg holder stadig på bundgaard eller bisgaard, vi har haft begge dele og været rigtig glad for dem. 

Anmeld

30. april 2013

Aabye

Jeg havde superfit til min den store da han var lille.. de var super gode

Anmeld

30. april 2013

Fuglemor

Chevro skriver:

Så please hjælp (;

Vi har købt Bundgaard til vores. Men det var fordi at de andre enten ikke var i en pæn farve eller fordi jeg synes prisen var for høj. Bundgaard lå 50 kr lavere end feks skofus eget mærke.

men du skal huske på hvis han ikke kan gå endnu at det skal være møde sko som støtter godt op om anklen. Det må ikke svære rigtige sko. Prewalkers hedder de

Anmeld

2. maj 2013

Alexander&Lærke

Chevro skriver:

Så please hjælp (;

Jeg har haft sofus til begge mine, udmærket begynder sko til ikke alt for mange penge de bruger dem jo ikke så længe. 

Men hvis han ikke går endnu hvad så med nogle kravlefutter der havde jeg skind futter til min pige. Og Adidas til min søn. 

Anmeld

2. maj 2013

Muffinmus

Vi har Bundgaards kravle, begynder sko. Dem med en stjerne på siden, skøn blød gummistøvler der går over snuden så de ikke slides grimme af kravleri osv

Anmeld

3. maj 2013

Chevro

Endte med at finde nogle mega fede ecco'er. Kostede 550,- så det var fint :-) Han er så sød når han har dem på, de er nemme for ham at få med når han går.

Tak for gode svar (:

Alle de butikker vi kiggede i, havde de ikke rigtig kravle- gå sko, men sandaler og sko/støvler med super komfort og støtte. Så vi valgte efter årstiden. En sød lille forårsstøvle. Men str 20 ER ALTSÅ FOR SØDT

Anmeld

3. maj 2013

Fenja09

Chevro skriver:

Så please hjælp (;

Vores datters første par sko var prewalkers og de var fra Skofus. Udmærkede sko, til en rimelig pris - min datter brugte dem fra September og til Nov, så fik hun rigtige støvler og i en dyrere variant.

/Fenja

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.