Det var faktisk fordi jeg læste din tråd + at jeg er lidt træt af at skulle op flere gange om natten og hygge med bassen om natten, at jeg kom til at tænke på det
Nu skriver du "op og hygge om natten" - så kommer jeg til at tænke på, om det er "for" hyggeligt...?
Vi har et lille bitte natlys, så vi kun lige kan se. Der bliver ikke tændt mere lys om natten. Jeg snakker ikke til hende. Tager hende bare op, lægger hende til og lader hende spise til hun er færdig. Bøvser af og lægger hende tilbage i sengen. Alt sammen uden snak. Højest "shhhhhh" når hun skal falde i søvn. For at signalere at det her er nat og vi skal sove videre.
Jeg skifter heller ikke ble om natten, der er kun tis i og den kan godt holde en hel nat. I starten da hun blev skiftet om natten foregik det på samme måde; kun lige lys nok til at kunne se og ingen snak.
Hun er 4 mdr og spiser kun en gang om natten, som regel ved 4-5 tiden. Og så sover hun videre igen med det samme. Vi har gjort sådan siden hun blev født - selvfølgelig med flere amninger i starten.
Anmeld