Klage over ansat

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.240 visninger
10 svar
11 synes godt om
30. april 2013

Anonym trådstarter

Hvis man skal skrive et klagebrev over en ansat i en  forretning, hvor sender man så brevet hen?  

Den der skal klares over er chefen i forretningen, så derfor vil jeg gerne ha at det bliver sendt til denne persons chef.  

Ved nogen hvor det så skal sendes hend? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. april 2013

UllaVE

Hvis det er en kæde, vil jeg sende den til kædekontoret, hvor du laver den att. til "Den ansvarlige for butiksdriften i BYXX".

Alternativt, kan du ofte på virksomhedens hjemmeside, finde navn og mail add. til den ansvarlige for butikkerne.

Er det ikke en kæde, må du se om du evt. kan finde ejerens navn, igen start med hjemmesider/google.

Anmeld

30. april 2013

mn

Anonym skriver:

Hvis man skal skrive et klagebrev over en ansat i en  forretning, hvor sender man så brevet hen?  

Den der skal klares over er chefen i forretningen, så derfor vil jeg gerne ha at det bliver sendt til denne persons chef.  

Ved nogen hvor det så skal sendes hend? 

hvis det er chefen så send den til hovedkontoret der står ofte på deres hjemmeside hvem man præcis skal sende den til, så tjek der først tænker jeg ellers så ville jeg kun sende den til hovedkontoret, så sekretæren kan sende det hen til den rigtige

Anmeld

30. april 2013

Kidztown

Jeg vil også mener at det er til hoved kontoret det skal sendes.

att: personale chef, hvis du ikke via hjemmesiden kan finde frem til hvem det skla adresseres til.

Anmeld

30. april 2013

Anonym trådstarter

Stor tak for jeres hjælp

I må alle ha en fantastisk dejlig dag.

Anmeld

30. april 2013

mariamiss6

Må man spørge hvad der får dig ti lat klage over chefen i en forretning?

jeg mener bare, dem ser man ikke altid så tit ude i forretningen jo, og jeg læser som om du er kunde, og ikke ansat.

Anmeld

30. april 2013

gædde/gitte

mariamiss6 skriver:

jeg mener bare, dem ser man ikke altid så tit ude i forretningen jo, og jeg læser som om du er kunde, og ikke ansat.

tjo butikschefer færdes da også blandt kunder

meeeeeeen det skal godt nok være gralt, for en personalechef handler på den slags henvendelser... det er jo som reglt påstand mod påstand. Og personalechefen gør jo som reglt intet andet end at tage en snak

jeg har prøvet at være chefen, der fik en klage (sagde glædelig jul til den forkerte person)

og har prøvet at være kunden... men det var også MEGET slemt og drejede sig om et køb på 18.000,- og inkompetente sælgere som var direkte modbydelige...

eller klager jeg sgu aldrig, andet end direkte til vedkommende

Anmeld

30. april 2013

Anonym trådstarter

mariamiss6 skriver:

Selvfølgelig må du spørge

Personen er chef for denne butik, da det er undersøgt , vedkommende er stortset altid i butikken når de får varer hjem og de skal sættes op

Jeg har gennem rigtig lang tid lagt mærke til at personen snerrer af kunderne, når de kommer og spørge om noget. Siger man Godmorgen om morgen til personen, bliver der intet sagt igen. Personen ser altid så røv sur ud. en mandag morgen kom jeg i butikken, havde så ikke fået reklame med posten, og spurgte derfor denne person her, om de ikke havde en reklame jeg måtte se, der bliv svaret til mig at det havde h*n sgu ikke tid til at se efter nu

Jeg syntes så ikke man kan tillade sig at svare surt på denne måde, i dag oplevede jeg så at personen var sur på en kunde fordi kunden havde spurgt om hvor de havde stærk sennep

Bare lidt eksempler

Anmeld

30. april 2013

Nemesis

Du skal bare være obs på at er det en kæde fx rema1000 så er de enkelte butikker franchises og dermed bliver chefen også ejeren og så er der nok ikke så meget at gøre.

Tror i det her tilfælde faktisk det ville hjælpe meget mere hvis man efter et surt svar, stille spørger om hvorfor han altid er så møgsur og uvenlig overfor de mennesker der faktisk skal give ham smør på brødet!

Er det så stadig et surt svar, ville jeg nok lade min kurv falde til jorden og forlade butikken og derefter finde et andet sted at købe ind.

Anmeld

30. april 2013

Nadia&Daniel

Mette N skriver:

hvis det er chefen så send den til hovedkontoret der står ofte på deres hjemmeside hvem man præcis skal sende den til, så tjek der først tænker jeg ellers så ville jeg kun sende den til hovedkontoret, så sekretæren kan sende det hen til den rigtige

Hilsen en som også lige har måtte klage over en chef i en butik..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.