update: om lidt...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.150 visninger
18 svar
21 synes godt om
30. april 2013

Kay

det gik rigtig fint... jeg vågnede op og var ret frisk men havde selvfølgelig ondt... jeg skulle ligge en time og vente på at måtte noget som helst... skulle overvåges med hjerte og iltning af blod, blodtryk og sådan...

efter en time måtte jeg endelig gå på toilettet og få noget at spise  

vi var 4 der skulle opereres i narkose den morgen, og vi reagerede meget forskelligt... 1 af de andre blev meget dårlig, hun måtte ligge med klud på panden og kastede rigtig meget op... en han blev meget sløv, og svimmel... og så mig og den sidste vi var forholdsvist friske... og jeg har været sulten siden jeg vågnede af narkosen... og er det stadig  

jeg har ondt, og kan ik rigtig bevæge armene andet end fra albuen og ned... 

Elna klare det ind til videre rigtig godt... vi bliver passet af min mor... jeg kan og må jo ik løfte hende... så hun bliver sat hos mig når hun har brug for mig  

jeg må komme i bad om et par timer... og få forbindingerne af... det glåder jeg mig til  og glæder mig til ik at være sulten... og til at kunne bevæge mine arme... og løfte elna

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. april 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Dejligt med en god Update! Og godt at alt bare gik efter planen! Vh stine

Anmeld

30. april 2013

Kay

StineW79 skriver:

Dejligt med en god Update! Og godt at alt bare gik efter planen! Vh stine

ja og der var umidelbart intet grimt at se i det de har fjernet 

Anmeld

30. april 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79
Kay skriver:

ja og der var umidelbart intet grimt at se i det de har fjernet 

JAYY det var godt!! Vh stine

Anmeld

30. april 2013

Kay

StineW79 skriver:

JAYY det var godt!! Vh stine

jeps 

Anmeld

30. april 2013

Masig

Kay skriver:

det gik rigtig fint... jeg vågnede op og var ret frisk men havde selvfølgelig ondt... jeg skulle ligge en time og vente på at måtte noget som helst... skulle overvåges med hjerte og iltning af blod, blodtryk og sådan...

efter en time måtte jeg endelig gå på toilettet og få noget at spise  

vi var 4 der skulle opereres i narkose den morgen, og vi reagerede meget forskelligt... 1 af de andre blev meget dårlig, hun måtte ligge med klud på panden og kastede rigtig meget op... en han blev meget sløv, og svimmel... og så mig og den sidste vi var forholdsvist friske... og jeg har været sulten siden jeg vågnede af narkosen... og er det stadig  

jeg har ondt, og kan ik rigtig bevæge armene andet end fra albuen og ned... 

Elna klare det ind til videre rigtig godt... vi bliver passet af min mor... jeg kan og må jo ik løfte hende... så hun bliver sat hos mig når hun har brug for mig  

jeg må komme i bad om et par timer... og få forbindingerne af... det glåder jeg mig til  og glæder mig til ik at være sulten... og til at kunne bevæge mine arme... og løfte elna

Sikke en god update, og fedt at du har det så godt efter narkosen... Så skal de næste par uger bare gå stærkt så du kan hoppe rundt med Elna igen

Anmeld

30. april 2013

B&J

Dejligt med en god update og ja det er nemlig vildt at kroppen regerer så forskelligt fra person til person når man skal under narkose...

men er glad for at læse du har det så godt og hvor bliver det dejligt med et bad

Anmeld

30. april 2013

Kay

Masig skriver:

Sikke en god update, og fedt at du har det så godt efter narkosen... Så skal de næste par uger bare gå stærkt så du kan hoppe rundt med Elna igen

ja nemlig ja 

Anmeld

30. april 2013

Kay

B&J skriver:

Dejligt med en god update og ja det er nemlig vildt at kroppen regerer så forskelligt fra person til person når man skal under narkose...

men er glad for at læse du har det så godt og hvor bliver det dejligt med et bad

jeps... er nemlig helt gul på hele overkroppen 

Anmeld

30. april 2013

B&J

Kay skriver:

jeps... er nemlig helt gul på hele overkroppen 

jaaa det er det de smører på det var jeg også efter min så sexet hihihih

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.