A-kasse og syg???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

422 visninger
6 svar
5 synes godt om
30. april 2013

MIWULA

når man skal melde sig syg på jobnet så får man jo sygedagpenge fra kommunen indtil man er rask igen. 

Mit spørgsmål er så får man mindre derfra end når man får fra a-kassen som rask? 

Håber i forstår hvad jeg mener. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. april 2013

christinak

MIWULA skriver:

når man skal melde sig syg på jobnet så får man jo sygedagpenge fra kommunen indtil man er rask igen. 

Mit spørgsmål er så får man mindre derfra end når man får fra a-kassen som rask? 

Du får den samme sats som på dagpenge, men ring lige til a kassen også og meld dig syg. 

Anmeld

30. april 2013

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

helt klart sørg for din A-kasse og fagforening ved at du er syg og husk at raskmelde dig til dem også...

kommunens systemer har det med at "nulstille" ens raskmelding så man står sygemeldt igen... ikke fedt at skulle tilbagebetale inkl. rentesats på 4% fordi deres systemer laver ged i det og jeg ikke havde fortalt det andre steder end der...

Anmeld

30. april 2013

MIWULA

christinak skriver:

Du får den samme sats som på dagpenge, men ring lige til a kassen også og meld dig syg. 

Så jeg får det samme udbetalt uanset om jeg er syg eller ej? 

Er nu ikk syg men har bare gået og tænkt over det om man nu fik mindre penge når man var syg. 

Anmeld

30. april 2013

MIWULA

Wampires skriver:

helt klart sørg for din A-kasse og fagforening ved at du er syg og husk at raskmelde dig til dem også...

kommunens systemer har det med at "nulstille" ens raskmelding så man står sygemeldt igen... ikke fedt at skulle tilbagebetale inkl. rentesats på 4% fordi deres systemer laver ged i det og jeg ikke havde fortalt det andre steder end der...

Er nu ikk syg men har bare gået og tænkt over det om man nu fik mindre penge når man var syg. 

Anmeld

30. april 2013

K&S

MIWULA skriver:

Satsen er den samme

Anmeld

30. april 2013

MIWULA

K&S skriver:

Satsen er den samme

Super  Tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.