Erfaring med Gelé royal

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.562 visninger
8 svar
0 synes godt om
30. april 2013

Somatel

Hej de damer

For at gøre en lang historie kort, så havde jeg en MA i marts sidste år. Min mens blev regelmæssig i juni (læs 31 dage), og var den til og med oktober måned.

Men siden da har den haft sit eget liv. Min cyklus ligger imellem alt fra 32 til 41 dage.

Er pt i denne cyklus på cd 42 og ikke skyggen af mens. Ved jeg ikke er gravid, da kæresten og mig sidst var sammen den 8. april. Og har testet negativ så sent som i forgårs.

Mit spørgsmål er så, er der nogen der har erfaringer med produktet Gelé royal. Har hørt det skulle være med til at stabilisere cyklus.

Hvis det er tilfældet skal det da prøves, for det her er godt nok VILDT frustrerende.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. april 2013

pcoramt

Somat skriver:

Hej de damer

For at gøre en lang historie kort, så havde jeg en MA i marts sidste år. Min mens blev regelmæssig i juni (læs 31 dage), og var den til og med oktober måned.

Men siden da har den haft sit eget liv. Min cyklus ligger imellem alt fra 32 til 41 dage.

Er pt i denne cyklus på cd 42 og ikke skyggen af mens. Ved jeg ikke er gravid, da kæresten og mig sidst var sammen den 8. april. Og har testet negativ så sent som i forgårs.

Mit spørgsmål er så, er der nogen der har erfaringer med produktet Gelé royal. Har hørt det skulle være med til at stabilisere cyklus.

Hvis det er tilfældet skal det da prøves, for det her er godt nok VILDT frustrerende.

nu ved jeg jo ikke om det er det der har virket, men jeg tog det, og wupti 30 dage senere kunne jeg teste positivt både manden og jeg tog 2 piller hver vi købte den fra Føtex, de er super billige og det skader i hvert fald ikke at prøve

Anmeld

30. april 2013

Somatel

pcoramt skriver:

nu ved jeg jo ikke om det er det der har virket, men jeg tog det, og wupti 30 dage senere kunne jeg teste positivt både manden og jeg tog 2 piller hver vi købte den fra Føtex, de er super billige og det skader i hvert fald ikke at prøve

Havde du også en uregelmæssig cyklus eller hvordan???

Anmeld

30. april 2013

pcoramt

Somat skriver:

Havde du også en uregelmæssig cyklus eller hvordan???

ja uregelmæssig cyklus, pco og MA i november 2012

Anmeld

30. april 2013

Somatel

pcoramt skriver:

ja uregelmæssig cyklus, pco og MA i november 2012

Jamen det lyder jo lovende, vil op og have købt mig en pakke idag og så igang

Anmeld

30. april 2013

pcoramt

Somat skriver:

Jamen det lyder jo lovende, vil op og have købt mig en pakke idag og så igang

jeg har en hel pakke liggende, men er bange for at porto er dyre end pillerne, ellers måtte du meget gerne have fået dem

Anmeld

30. april 2013

Peanut

Har godt nok en regelmæssig cyklus, men både manden og jeg har taget gele royal i ½ års tid, uden at det har hjulpet på en graviditet - så det stopper vi med når pakken er tom 

Anmeld

30. april 2013

grinny

Tog Gele Royal i 3 måneder, blev gravid den måned jeg ikke tog det  Det eneste det "hjalp" med her var at jeg kunne mærke ÆL bedre end normalt  

Anmeld

30. april 2013

Somatel

Er ikke for at fremme graviditet jeg vil tage dem, men for at få styr på min cyklus  Nogle erfaringer mht det???

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.