Hvem havde troet, at det vil gøre SÅ ondt...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

876 visninger
6 svar
2 synes godt om
30. april 2013

Mamalou

... at fylde 31.

Jeg holdte fødselsdagsfest for en flok tøser i lørdags, og glider ned af 3-4 trin i mine lidt for glatte stiletter. Jeg havde drukket godt med cocktails, så reflekserne var ikke alt for gode. Jeg mærker ikke noget særligt efter faldet, tager med i byen - danser og gør som jeg plejer til den lyse morgen. Søndag har jeg en blå albue, kæmpe blå mærke på låret og ømme ribben. Jeg tager til iform løbet og løber uden de store problemer 5 km. Om eftermiddagen efter oprydningen (flytning af møbler m.m.) og en cykeltur (4-5 km) ud efter sønnen kan jeg godt mærke at jeg er til... Forstået på den måde, at jeg føler mine ribben er rykket fra hinanden. Jeg sover rigtig dårligt om natten til i dag, og i dag har jeg virkelig haft ondt i ribbenene, bliver svimmel og skidt tilpas (kvalme) når jeg er i bevægelse. Nu ligger jeg og kan ikke sove for smerter. Jeg vist hellere give min læge et kald i morgen for at få bekræftet at det bare er slaget... 

Piv piv piiiiiiiv 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. april 2013

MortilElias2010

Mamalou skriver:

... at fylde 31.

Jeg holdte fødselsdagsfest for en flok tøser i lørdags, og glider ned af 3-4 trin i mine lidt for glatte stiletter. Jeg havde drukket godt med cocktails, så reflekserne var ikke alt for gode. Jeg mærker ikke noget særligt efter faldet, tager med i byen - danser og gør som jeg plejer til den lyse morgen. Søndag har jeg en blå albue, kæmpe blå mærke på låret og ømme ribben. Jeg tager til iform løbet og løber uden de store problemer 5 km. Om eftermiddagen efter oprydningen (flytning af møbler m.m.) og en cykeltur (4-5 km) ud efter sønnen kan jeg godt mærke at jeg er til... Forstået på den måde, at jeg føler mine ribben er rykket fra hinanden. Jeg sover rigtig dårligt om natten til i dag, og i dag har jeg virkelig haft ondt i ribbenene, bliver svimmel og skidt tilpas (kvalme) når jeg er i bevægelse. Nu ligger jeg og kan ikke sove for smerter. Jeg vist hellere give min læge et kald i morgen for at få bekræftet at det bare er slaget... 

Piv piv piiiiiiiv 

Hold nu kæft, haha høj smertetærskel! Jeg havde ringet langt tidligere, lyder brutalt 

Anmeld

1. maj 2013

Mamalou

MortilElias2010 skriver:

Hold nu kæft, haha høj smertetærskel! Jeg havde ringet langt tidligere, lyder brutalt 

Jeg er heldigvis i bedring, men for satan en omgang. Heldigvis er det kun slaget, så intet brækket. Det kan tage mellem 3 uger og 3 måneder at komme over, jeg satser på de 3 uger

Anmeld

1. maj 2013

2721

Mamalou skriver:

Jeg er heldigvis i bedring, men for satan en omgang. Heldigvis er det kun slaget, så intet brækket. Det kan tage mellem 3 uger og 3 måneder at komme over, jeg satser på de 3 uger

Puha, det lyder ikke rart. God bedring

Anmeld

1. maj 2013

Mamalou

2721 skriver:

Puha, det lyder ikke rart. God bedring

Takker 

Anmeld

1. maj 2013

MyLove E

Mamalou skriver:

... at fylde 31.

Piv piv piiiiiiiv 

Først TILLYKKE
Du lyder til dit motto Ska der være fest så lad der være fest :-):-):-)

Håber også på tre uger :-)

Anmeld

2. maj 2013

Mamalou

Tauf skriver:

Først TILLYKKE
Du lyder til dit motto Ska der være fest så lad der være fest :-):-):-)

Håber også på tre uger :-)

Takker!

Du har fuldstændig ret - den fik fuld skrue. Jeg tror ikke det varer så længe. Er allerede i bedring og har været ude at løbe en tur i aften. Så mon ikke jeg snart er på toppen igen  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.