Min svigermor indlagt - jeg er rasende!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.239 visninger
11 svar
4 synes godt om
29. april 2013

Anonym trådstarter

Jeg kan mærke jeg ikke kan sove før jeg kommer ud med lidt galde!!!

Min mand ringer til mig i dag, og siger, at hans mor blev indlagt med mavesmerter i dag. Det finder han tilfældigvis ud af, da han ringer til sin far for at sludre.

1. FARMAND synes nok ikke det var relevant at fortælle os det!!

Nå.. min mand tager så ind og besøger hans mor, som har væmmeligt smerter, og det viser sig, at hun har tarmslyng og skal igennem en større operation og have lavet stomi
Alene det er rigtig øv, og vi er nervøse og spændte.. (hun kom ind på OP. kl. 19 og de er stadig i gang)...

Nå.. nu til det der gør mig rasende..
Min mand fortæller mig, at hans far havde kørt sin kone(min mands mor) ind på skadestuen og bare sat hende af - og kørt hjem igen..

I dag har hun lagt på det sygehus hele dagen, helt alene.. hendes mand har ikke engang ringet til hende, besøgt hende, eller ringet til os!!!
Så da min mand var inde og besøge hans mor kl. 17 og fandt ud af hvor slemt det egentlig var, måtte han ringe til sin far og "opdatere" ham..
Det skal lige siges, at hans far går hjemme........

Jeg er så rasende... læsser hende af på skadestuen som noget affald.. interesserer sig ikke for hende... nøøj altså...
jeg vidst godt han var en kold upersonlig mand.. men ligefrem en kold upersonlig egoistisk skiderik som har nok i sig selv... puha......

Tak fordi i lyttede - det var lige det jeg havde brug for.

Vil hoppe i seng, så jeg kan stå op og få ringet til min svigermor og høre hvordan hun har det!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. april 2013

Pägen

Ja puhada, han lyder ikke rar.

Godt du kom af med lidt galde, det skal til nogle gange

Anmeld

29. april 2013

Anonym trådstarter

Pägen skriver:

Ja puhada, han lyder ikke rar.

Godt du kom af med lidt galde, det skal til nogle gange

tak tak

Hvor skal man ellers lige freak out på den måde

der er anonym funktionen jo fantastisk herinde

Anmeld

29. april 2013

Pägen

Anonym skriver:

tak tak

Hvor skal man ellers lige freak out på den måde

der er anonym funktionen jo fantastisk herinde

Hehe, ja det duede nok ikke at du gjorde det foran ham

Anmeld

29. april 2013

Anonym trådstarter

Pägen skriver:

Hehe, ja det duede nok ikke at du gjorde det foran ham

Absolut ikke...
Og Facebook er no go til sådan noget.. og manden har nok at tænke på..

Anmeld

29. april 2013

VIPpigen

øv for en svigerfar. og nøj jeg ville være ked af det hvis det var min mand. og jeg ville være rasende hvis det var min far

rigtig god bedring med svigermor.

Anmeld

29. april 2013

Anonym trådstarter

VIPpigen skriver:

øv for en svigerfar. og nøj jeg ville være ked af det hvis det var min mand. og jeg ville være rasende hvis det var min far

rigtig god bedring med svigermor.

Ja...han er svær at forstå.... min mand er også sur ... vi ved godt at han er ego..... men så meget!?

Tak skal du have .. håber virkelig at hun klarer den

Anmeld

30. april 2013

MortilElias2010

Anonym skriver:

Min mand ringer til mig i dag, og siger, at hans mor blev indlagt med mavesmerter i dag. Det finder han tilfældigvis ud af, da han ringer til sin far for at sludre.

Nå.. min mand tager så ind og besøger hans mor, som har væmmeligt smerter, og det viser sig, at hun har tarmslyng og skal igennem en større operation og have lavet stomi
Alene det er rigtig øv, og vi er nervøse og spændte.. (hun kom ind på OP. kl. 19 og de er stadig i gang)...

Min mand fortæller mig, at hans far havde kørt sin kone(min mands mor) ind på skadestuen og bare sat hende af - og kørt hjem igen..

I dag har hun lagt på det sygehus hele dagen, helt alene.. hendes mand har ikke engang ringet til hende, besøgt hende, eller ringet til os!!!
Så da min mand var inde og besøge hans mor kl. 17 og fandt ud af hvor slemt det egentlig var, måtte han ringe til sin far og "opdatere" ham..

Jeg er så rasende... læsser hende af på skadestuen som noget affald.. interesserer sig ikke for hende... nøøj altså...
jeg vidst godt han var en kold upersonlig mand.. men ligefrem en kold upersonlig egoistisk skiderik som har nok i sig selv... puha......

Vil hoppe i seng, så jeg kan stå op og få ringet til min svigermor og høre hvordan hun har det!!

Han var ikke sluppet uden at få ren besked! Sikke en modbydelig type! 

Anmeld

30. april 2013

gædde/gitte

Anonym skriver:

hmmm.....

tror du ikke han er den der gammeldaws skrøbelige type, der inde bag det kolde ydre??
Typen der når sådan noget sker, bare lukker ned og ikke nødvendigvis magter at reagere??

min mand faldt 3,5 meter ned fra en lift og slog hovedet-armen og Black outet.... jobbet ringet til hans mor, fordi de vidste hun gik hjemme, og kunne køre ham på skadestuen.

hendes svar " nej, det kan jeg ikke... for jeg har ikke vasket hår"

tja.... umildbart følesesløst - ALLE HADEDE HENDE- men ikke mig.... for hun er simpelthen bare ikke den man skal regne med i krisetilstande- hun magter det ikke. hun KAN ikke håndterer det i sin hjerne.

Anmeld

30. april 2013

asphodel

Anonym skriver:

For ikke så længe siden blev min mormor indlagt, og hun har også fået lavet stomi. De er ikke typerne, som "belaster" andre med deres sygdomsproblemer. Min mormor havde haft mavesmerter i en uges tid, men havde holdt hemmeligt for alle undtagen min morfar hvor slemt det egentlig var. Da hun så endelig blev indlagt og hasteopereret, var to af hendes børn taget på ferie, for hun sagde jo selv at hun havde det bedre. Vi andre fik ikke nogen opringning, for de ville som sagt ikke forstyrre os med sådan noget ... Men jeg blev da lidt harm, da min mor kom hjem fra sin ferie søndag og ringede til mig og fortalte, at hun havde været indlagt siden torsdag nat! Det synes jeg måske alligevel var relevant at mine bedsteforældre havde videredelt til andre! Og min onkel som var i Dublin med sin kone kunne ikke få nogen ordentlig besked, da han ringede hjem for at høre hvordan hans mor havde det, så han ringede til sin bedste ven, som ringede til sin søster, der bor i samme by som hvor min mormor var indlagt, og  hun tog så hen for at finde ud af hvad der foregik.

Derudover sendte min mormor også min morfar hjem, for hun ville ikke have at han sad på hospitalet hele dagen, og min morfar er en meget føjelig mand, der bare gør som han får besked på.

Jeg kender intet til dine svigerforældre, men der skete næsten nøjagtig det samme i mine bedsteforældres forløb, så jeg tænkte at jeg ville forklare at der muligvis er andre grunde til den måde de tacklede situationen på, end dem du måske går og tror.

Derudover kan jeg tilføje at min mormor er hjemme igen og tjekkes tre gange om dagen af en sygeplejerske, så selvom det er alvorligt, så kan man godt arbejde igennem det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.