Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Kan i anbefale et sted at handle frugt, grøntsager og gerne kød ind online ? Det gør ikke noget hvis det er økologisk, men ikke et must .
De SKAL selvfølgelig levere i Nordjylland..
Giv gerne jeres mening til kende !
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Kan i anbefale et sted at handle frugt, grøntsager og gerne kød ind online ? Det gør ikke noget hvis det er økologisk, men ikke et must . De SKAL selvfølgelig levere i Nordjylland.. Giv gerne jeres mening til kende !
Opper den lige for dig, da jeg også godt kunne være interesseret
AalborgPigen skriver: Kan i anbefale et sted at handle frugt, grøntsager og gerne kød ind online ? Det gør ikke noget hvis det er økologisk, men ikke et must . De SKAL selvfølgelig levere i Nordjylland.. Giv gerne jeres mening til kende !
Har du prøvet at se om butikkerne i nærheden af dig ikke levere ud? Det kan du som regl se på deres hjemmeside
Jeg køber hos gris og ko.
Mette N skriver: Har du prøvet at se om butikkerne i nærheden af dig ikke levere ud? Det kan du som regl se på deres hjemmeside
Jeps.. Der er ikke så mange .. Super Best og en til..De har bare ikke det jeg søger..
tarkoflen skriver: Jeg tænker umiddelbart årstiderne, de har både frugt, grønt og kødkasser
Jeg tænker umiddelbart årstiderne, de har både frugt, grønt og kødkasser
Dem har jeg tjekket ud.. Dem skal jeg prøve næste uge Det ser lækkert ud ..
livhemdrup skriver: Jeg køber hos gris og ko.
Det ser faktisk også godt ud
Jibbe skriver: Jeg køber ind hos Osuma.dk - dem er jeg glad for
Jeg køber ind hos Osuma.dk - dem er jeg glad for
Dem har jeg også overvejet
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128