Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Loa skriver: Det der med at byde på eBay, er det reelt nok? Altså kan man virkelig "risikere" at få en vare til en ganske glimrende pris, eller er der en catch?
Det der med at byde på eBay, er det reelt nok? Altså kan man virkelig "risikere" at få en vare til en ganske glimrende pris, eller er der en catch?
Jeg har ofte købt via eBay og har været ganske tilfreds og så det jo bare bonus at spare penge
Told er kun hvis det er Ebay.com og ikke Ebay.co.uk (med mindre sælger selvfølgelig er fra USA eller lign., men som regel er de fra England)
Camilla
Det kommer helt an på hvad du køber. Hvis du går efter dyre mærkevarer, skal du passe på, der er masser af fake varer i omløb. Og der kan snildt være tilbud der er for gode til at være sande.
Jeg har købt masser af brugt tøj på ebay.co.uk og været meget glad for handlerne.
Hvem? skriver: Jeg har ofte købt via eBay og har været ganske tilfreds og så det jo bare bonus at spare penge
foto på lærred skriver: Told er kun hvis det er Ebay.com og ikke Ebay.co.uk (med mindre sælger selvfølgelig er fra USA eller lign., men som regel er de fra England) Camilla
Loa skriver: Undrer mig bare når man ser en aktion starter på en tiendedel af den oprindelige pris, der er vel en risiko for sælger at den bliver solgt til det?
Undrer mig bare når man ser en aktion starter på en tiendedel af den oprindelige pris, der er vel en risiko for sælger at den bliver solgt til det?
Ja da, hvis der ikke er fastsat en mindstepris eller en "buy it now" pris, så er der da
modesty skriver: Det kommer helt an på hvad du køber. Hvis du går efter dyre mærkevarer, skal du passe på, der er masser af fake varer i omløb. Og der kan snildt være tilbud der er for gode til at være sande. Jeg har købt masser af brugt tøj på ebay.co.uk og været meget glad for handlerne.
Hvem? skriver: Ja da, hvis der ikke er fastsat en mindstepris eller en "buy it now" pris, så er der da
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128