Noget med erfaring med eBay?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

711 visninger
12 svar
3 synes godt om
29. april 2013

Loa

Det der med at byde på eBay, er det reelt nok? Altså kan man virkelig "risikere" at få en vare til en ganske glimrende pris, eller er der en catch?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. april 2013

Hvem?

Loa skriver:

Det der med at byde på eBay, er det reelt nok? Altså kan man virkelig "risikere" at få en vare til en ganske glimrende pris, eller er der en catch?

Jeg har ofte købt via eBay og har været ganske tilfreds og så det jo bare bonus at spare penge

Anmeld

29. april 2013

banana3

Vi har heller aldrig haft problemer med ebay! og vi har efterhånden købt en del, men vær opmærksom på at du ikke køber for større beløb, ellers skal du betale told

Anmeld

29. april 2013

foto på lærred

Told er kun hvis det er Ebay.com og ikke Ebay.co.uk (med mindre sælger selvfølgelig er fra USA eller lign., men som regel er de fra England)

Camilla

Anmeld

29. april 2013

modesty

Loa skriver:

Det kommer helt an på hvad du køber. Hvis du går efter dyre mærkevarer, skal du passe på, der er masser af fake varer i omløb. Og der kan snildt være tilbud der er for gode til at være sande.

Jeg har købt masser af brugt tøj på ebay.co.uk og været meget glad for handlerne.

Anmeld

29. april 2013

Loa

Hvem? skriver:

Jeg har ofte købt via eBay og har været ganske tilfreds og så det jo bare bonus at spare penge

Undrer mig bare når man ser en aktion starter på en tiendedel af den oprindelige pris, der er vel en risiko for sælger at den bliver solgt til det?

Anmeld

29. april 2013

Loa

foto på lærred skriver:

Told er kun hvis det er Ebay.com og ikke Ebay.co.uk (med mindre sælger selvfølgelig er fra USA eller lign., men som regel er de fra England)

Camilla

Det er fra USA desværre, kan ikke finde tingene andre steder

Men told er vel ikke så højt når det ikke er giga beløb der købes for....?

Anmeld

29. april 2013

Hvem?

Loa skriver:

Undrer mig bare når man ser en aktion starter på en tiendedel af den oprindelige pris, der er vel en risiko for sælger at den bliver solgt til det?

Ja da, hvis der ikke er fastsat en mindstepris eller en "buy it now" pris, så  er der da

Anmeld

29. april 2013

Loa

modesty skriver:

Det kommer helt an på hvad du køber. Hvis du går efter dyre mærkevarer, skal du passe på, der er masser af fake varer i omløb. Og der kan snildt være tilbud der er for gode til at være sande.

Jeg har købt masser af brugt tøj på ebay.co.uk og været meget glad for handlerne.

Tak for Info

Det er slet ikke mærkevarer, men ganske almindelige nørdede hobby ting

Anmeld

29. april 2013

Loa

Hvem? skriver:

Ja da, hvis der ikke er fastsat en mindstepris eller en "buy it now" pris, så  er der da

Cool...

Jamen så kan jeg godt slå mig løs

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.