Parterapi nogen der har prøvet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

857 visninger
7 svar
8 synes godt om
29. april 2013

Sesse89

Og kan dele ud af deres erfaringer?

Jeg er lidt af en heks af og til og vi har det med at diskuter små ting. Og ikke rigtig at forstå hinanden, så derfor tænker jeg på om det måske var vejen frem til at undgå disse konflikter.

Fortæl gerne det i har lyst til

Vil ikke give så mange penge for noget der evt. ikke hjælper på nogen måder.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. april 2013

Mettefpigen

Jeg har prøvet det med min eks... Og det virkede for os et stykke tid.... Men vi holdte ikk fast i det vi lærte....

Men det er svært at sige om det vil hjælpe for jer.. Men man skal være klar på at være ærlig og give meget af sig selv....

Anmeld

29. april 2013

Sesse89

Mettefpigen skriver:

Jeg har prøvet det med min eks... Og det virkede for os et stykke tid.... Men vi holdte ikk fast i det vi lærte....

Men det er svært at sige om det vil hjælpe for jer.. Men man skal være klar på at være ærlig og give meget af sig selv....

Helt klart at man skal være ærlig. Men vi har prøvet at have en ude fra der kom med nogle forslag til ændringer som også hjalp, men det er helt tilbage i 2010 og så god en hukommelse har jeg heller ikke

Jeg syntes bare at snakke og ordninger herhjemme ikke holder mere ind 1 uge også er vi tilbage ved det gamle igen :/

Anmeld

29. april 2013

aarhusmor

Jeg har prøvet det med min x-mand, men det hjalp ikke og ægteskabsrådgiveren sagde til mig at jeg skulle se at komme ud af det forhold

Anmeld

29. april 2013

Smukkert

Sesse89 skriver:

Jeg er lidt af en heks af og til og vi har det med at diskuter små ting. Og ikke rigtig at forstå hinanden, så derfor tænker jeg på om det måske var vejen frem til at undgå disse konflikter.

Jeg søger et par til gratis partetapi engang i juni.
Det skal foregå på min skole, men terapien bliver kun med mig og en af mine medstuderende og så er der en supervisor, der kigger ind i ny og næ under sessionen.

Nu hvor jeg kender jer, så kan jeg finde 2 andre terapeuter til jer, altså jeg bytter jer med et par de 2 andre har fundet. Hvis i ikke er trygge ved at have mig som terapeut.

Efter denne her enkelte terapi på skolen, så opfølges der, også gratis.

Parterapi er værd at prøve. Jeg har lært utrolig meget det år jeg har været på uddannelsen indtil videre.

Btw. tillykke med den lille ny.

Knus

Anmeld

29. april 2013

modesty

Sesse89 skriver:

Vi er meget glade for det. Men som med så meget andet, så kræver det jo at personen er god til sit arbejde. Og at der er en god kemi. Vi fik en anbefalet via venner og er meget tilfredse. Jeg synes klart at det hjælper på kommunikationen.

Anmeld

29. april 2013

Sesse89

Smukkert skriver:

Jeg søger et par til gratis partetapi engang i juni.
Det skal foregå på min skole, men terapien bliver kun med mig og en af mine medstuderende og så er der en supervisor, der kigger ind i ny og næ under sessionen.

Nu hvor jeg kender jer, så kan jeg finde 2 andre terapeuter til jer, altså jeg bytter jer med et par de 2 andre har fundet. Hvis i ikke er trygge ved at have mig som terapeut.

Efter denne her enkelte terapi på skolen, så opfølges der, også gratis.

Parterapi er værd at prøve. Jeg har lært utrolig meget det år jeg har været på uddannelsen indtil videre.

Btw. tillykke med den lille ny.

Knus

Det lyder godt vi vil gerne tage i mod det nu hvor du tilbyder det og du mangler et par

Det gør bestemt intet at du kender os måske det det gør det hele lidt nemmer. Hvor er skolen henne?

Jeg har aldrig prøvet det udover at have haft Mike med til psykolog en gang som jeg tror er langt fra det samme

Jeg er i hvert fald villig til at give det et forsøg.

Og tak Håber det går godt hos dig/jer? Kan se du selv bliver lig så heldig sidst på året. Glæd dig

Kram

Anmeld

29. april 2013

Sesse89

modesty skriver:

Vi er meget glade for det. Men som med så meget andet, så kræver det jo at personen er god til sit arbejde. Og at der er en god kemi. Vi fik en anbefalet via venner og er meget tilfredse. Jeg synes klart at det hjælper på kommunikationen.

Jeg tror også at det herhjemme bunder i kommunikationen, drengerøven og perfektionisme fra min side.

Men er glad for at høre at de fleste har haft god erfaringer.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.