Tænker du nogen sinde på at et indlæg herinde kan være skrevet af en der ikke har det godt?
At der måske sidder en bag deres skærm der har svært ved at få sig formuleret ordentligt, som har behov for at snakke/skrive med andre herinde men som ender med at blive misforstået?
Tænker du på om der sidder en fake profil og fylder dig med løgn?
Tænker du på om hende der skriver noget som lyder hårdt, måske i virkeligheden er verdens sødeste menneske der bare har en off-dag?
Tænker du på om der sidder en der måske har en mindre hjerneskade og dermed har en tendens til at læse tingene mere negativt end de er ment?
Tænker du på om hende der er så sød herinde måske er en værre gimpe udenfor?
Kort sagt hvilke tanker gør du dig om at skrive i et forum hvor vi kender hinanden og så ikke helt alligevel?
Jeg tænker selv MEGET over hvad jeg skriver herinde og hvordan jeg formulerer et svar.
Jeg ville til hver en tid blive narret af en fake profil fordi jeg stoler på at folk fortæller sandheden. Til gengæld så engagerer jeg mig ikke så meget i en debatside at det ville oprøre mig så meget hvis en profil viste sig at være fake.
Min tanke er at man jo ikke ved noget som helst om den person der skriver. Og hvis man ikke tænker sig om så risikerer man at sparke til en der allerede ligge ned. Måske er man ikke engang selv klar over at man sparker.
Det hænder at jeg læser tråde herinde der kører af sporet og så er det at jeg tror at der sidder nogle mennesker og glemmer at der sidder et andet menneske af kød og blod bag skærmen.
Anmeld