Hvad har jeg gjort forkert?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

756 visninger
6 svar
14 synes godt om
29. april 2013

Anonym trådstarter

Har jeg gjort noget forkert? Kæresten er på besøg hos sine forældre. Jeg er hjemme med vores datter og laver aftensmad. Han ringer på et tidspunkt og jeg tænker at jeg hellere lige må sige at maden er færdig om lidt. Det gør jeg så og vi afslutter samtalen. Jeg regner med at han kører hjem med det samme for at spise sammen med os. Nå men maden er færdig og vi begynder at spise. Tænker at han nok kommer lige om lidt. Men nej. Gør han ikke. Jeg skriver en sms til ham hvor der står at vi er færdige med at spise. Han ringer mig op og er sur over at jeg ikke lige havde skrevet til ham at vi spiste nu. Jeg siger til ham at jeg regnede med at han kørte hjem da jeg jo havde sagt til ham at vi spiste om lidt. Men han er stadig sur og smækker røret på. Vi har ikke snakket sammen siden. Heller ikke nu hvor han er hjemme og ikke har spist sin mad.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. april 2013

LilleChelle

Intet. 

Det er da ham der er en tåbe !!! 

Anmeld

29. april 2013

Dot D

INGENTING.....

Det er da ham, der er galt på den her. Mon ikke han opdager det, og bliver god igen

Anmeld

29. april 2013

L&V

Anonym skriver:

Har jeg gjort noget forkert? Kæresten er på besøg hos sine forældre. Jeg er hjemme med vores datter og laver aftensmad. Han ringer på et tidspunkt og jeg tænker at jeg hellere lige må sige at maden er færdig om lidt. Det gør jeg så og vi afslutter samtalen. Jeg regner med at han kører hjem med det samme for at spise sammen med os. Nå men maden er færdig og vi begynder at spise. Tænker at han nok kommer lige om lidt. Men nej. Gør han ikke. Jeg skriver en sms til ham hvor der står at vi er færdige med at spise. Han ringer mig op og er sur over at jeg ikke lige havde skrevet til ham at vi spiste nu. Jeg siger til ham at jeg regnede med at han kørte hjem da jeg jo havde sagt til ham at vi spiste om lidt. Men han er stadig sur og smækker røret på. Vi har ikke snakket sammen siden. Heller ikke nu hvor han er hjemme og ikke har spist sin mad.

Måske han ska ha det røde Han er vel bare mande sur.. Er sikker på det nok ska gå over.. ka være det har været en lorte dag og det lige går ud over dig

Anmeld

29. april 2013

FruK

Jeg kan heller ikke lige se, at du skulle have gjort noget galt.

Til gengæld ville jeg blive ret sur, hvis min mand bare smækkede røret på. 

Anmeld

29. april 2013

Ellie79

Anonym skriver:

Åh han er bare en klassisk mand der nogen gange skal have tingene skåret ud i pap. "Vi spiser nu skat, skal vi vente på dig eller kommer du bare senere" 

Anmeld

29. april 2013

Muffin_girl

AnjaB skriver:

Åh han er bare en klassisk mand der nogen gange skal have tingene skåret ud i pap. "Vi spiser nu skat, skal vi vente på dig eller kommer du bare senere" 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.