Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Oh yes ...kort og godt min datter. Ligeså yndig og artig hun kan se ud - ligeså ulækker og fyldt med ballade kan hun være
Se bare ...
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
hautecouture skriver: Oh yes ...kort og godt min datter. Ligeså yndig og artig hun kan se ud - ligeså ulækker og fyldt med ballade kan hun være Se bare ...
Hahaha, hvor er det dog en sød-smuk-men-også-lidt-ulækker lille ballademager du har!
og
M (: skriver: Hahaha, hvor er det dog en sød-smuk-men-også-lidt-ulækker lille ballademager du har!
ahr, men altså... Lod hende spise mens jeg ordnede opvasker - som så mange gange før... Hun valgte så bare at tippe lige lovligt meget med tallerkenen for at få bedre fat i havregrøden (med hånden, ikke med skeen) ... Men de er jo skønne selvom de er nogle små svin ind i mellem
Dot D skriver: og
Det er fiskerifaftaler nogle gode billeder!
Maria-s skriver: Det er fiskerifaftaler nogle gode billeder!
Høhø - det skal du fiskerifaftaler'me have tak for du
Ejjjj jeg fik lige cola galt i halsen.. Hvor er hun sød og beskidt på en gang !!!
Hihi det er da også både den nemmeste og sjoveste måde at fange havregrød på! Hun er da bare en snu lille pige (som lige skal have helt styr på motorikken, så en lidt større del ender i munden )
Det er da en del af charmen ved at være barn at man er bedårende og klam på én gang; har da i hvert fald ofte tænkt om bassen at det er godt han er så sød og charmerende, ellers var det nok ikke ok f.eks. at gylpe far ned af ryggen
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128